آیا امروز بسیجی حاضر است نماینده مجلس، استاندار ،امام جمعه و مدیر کل سازمانها را نهی از منکر کند؟

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آیا امروز بسیجی حاضر است نماینده مجلس، استاندار ،امام جمعه و مدیر کل سازمانها را نهی از منکر کند یا متاسفانه امروز بسیجی می گوید سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند.

آیا امروز بسیجی حاضر است نماینده مجلس، استاندار ،امام جمعه و مدیر کل سازمانها را نهی از منکر کند؟

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان در اولین همایش امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه رشت در حضور فرماندهان پایگاههای مقاومت با اشاره به اهمیت توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکردر اصلاح جامعه ،و با تاکید بر اینکه آمران به معروف جز انسانها  صالح هستند اموزش آمران به معروف و ناهیان به منکر را مورد تاکید قرارداد افزود: انجام این فرضیه الهی نیازمند شناخت علم روانشناسی و اموزشهای است ، در برخورد با افراد متفاوت باید از روشها و تاکتیک های متفاوتی برای امر به معرف و نهی از منکر استفاده کرد.

mohsenzade

وی با اظهار تاسف از وجود کسانی در جامعه امروز که آگاهی و علم به دین دارند اما حاضر به امر به معروف و نهی از نکر نیستند، این غفلت به ویژه در بین روحانیون را مورد انتقاد قرارداد و با اظهار تاسف از اینک این واجب الهی در طیف روحانیت نیز کم رنگ شده است گفت: وای بر عالمی که به خاطر منفعتی که به وی میرسد زبان خود را از امر به معروف و نهی از منکر باز دارد.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که امر به معروف و نهی از منکر را واجب فراموش شده دانستند گفت: روحانی باید سکولارو بی دین  باشد و دین را در حوزه جامعه قبول نداشته باشد  که از بازاری اهل ربا به عنوان امر خیر پول دریافت می کند بدون انکه وی را به امر به معرف و نهی از منکر فراخواند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر از خواص زیبنده تر است و نسبت به خواص واجب تر بیان کرد: کجاست بسیجی که زمانی با قدرت حاضر به فداکاری و جان فشانی در راه خدا بود آیا امروز بسیجی حاضر است نماینده مجلس، استاندار ،امام جمعه و مدیر کل سازمانها را نهی از منکر کند یا متاسفانه امروز بسیجی می گوید سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند.

2353

وی با تاکید بر اینکه ترس در روحیه بسیجی راه ندارد افزود: وظیفه بسیجی  گذاشتن هزاران سوال و چراها پیش روی مسئولین است.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر براساس حکم خداوند و رسول او واجب است افزود : گاهی امر به معروف و نهی از منکر بسیار دشورا است چراکه کننده منکر با زبان قران با شما سخن می گوید.

وی با تاکید بر اینکه سکولارها با زبان قران می خواهند راه شما راببندند و با زبان قران با شما مقابله کنند اظهارکرد: باید نسبت به کسانی که جانماز اب می کشند و بین گروهای مذهبی و بسیجیان اختلاف ایجاد می کنند اگاه و هوشیار بود.

doohendoo

مجید دوهندو فرمانده  سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فرایض واجب الهی عنوان کرد و در ادامه فلسفه و اهمیت امر به معروف و میزان اثر گذاری ان در جامعه را مورد تاکید قرارداد و اظهار کرد: یکی از راه‌های شکست دشمن در  جنگ نرم  احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

دوهندو خواستار نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در پایگاههای بسیج محلات  شد.

وی در ادامه  تربیت و پرورش نیروهای ارزشی در پایگاه های بسیج محلات را مورد تاکید قرارداد.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف از اهداف تشکیل شوراهای امر به معروف  است.

فرمانده  سپاه ناحیه مرکزی رشت مبارزه با باورها و ارزشها ی اسلامی را اصلی ترین هدف دشمن در جنگ نرم دانست و با این توضیح که دشمنان در جنگ نرم برنامه های مدونی را  برای از بین‌ بردن اقتدار و تفکر جوانان ایران اسلامی تدوین و برنامه ریزی می کنند یادآور شد:امروز تهدید دشمن  اعتیاد،اینترنت و ماهوارهو فضای مجازی است که به بهترین و هنرمندانه ترین صورت در حال نهادینه کردن آن است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یعنی حل مشکلات مرد م و بسیجی  شدن یعنی به جان خریدن مشکلات مردم بیان کرد: باید شوراهای امر به معروف از دل و جان در محلات راه اندازی شوند و افراد برجسته و سازمان یافته انتخاب شوند اینکه شما فقط یک نفر را انقلابی کنید بسیار  ارزشمند اشت.

دوهندو  با تصریح بر اینکه امروز تهدید دشمن فحشا و کم کاری است و با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی تعلل جایز نیست خاطرنشان کرد:در محله ای که تمام خانواده ماهواره دارند شورای امر به معروف باید با تمام قدرت و با اثرگذارترین افراد وارد محله شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه