جنگ زرگری مسئولان شهری رشت بر سر خرید باشگاه داماش

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: موضوع خرید باشگاه داماش تبدیل به جنگ زرگری بین اعضای شورا و شهردار رشت شده است.

جنگ زرگری مسئولان شهری رشت بر سر خرید باشگاه داماش

به گزارش ۸دی، محمود باقری خطیبانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت خرید باشگاه داماش توسط شورا و شهرداری این شهر اظهار کرد: شهردار رشت اعلام کرده، به دلیل مشکلات مالی شهرداری این شهر قدرت خرید باشگاه داماش را ندارد.

وی افزود: در عجب هستم از اینکه چرا در چنین شرایطی که حتی قرار است تیم فوتسال شهرداری رشت منحل شود از خرید باشگاه داماش حرف می‌زنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: موضوع خرید باشگاه داماش تبدیل به جنگ زرگری بین اعضای شورا و شهردار رشت شده است.

وی با اشاره به اظهارات یکی از معاونان استاندار درباره شورا و شهرداری رشت گفت: اخیراً به بنده گفته شده که یکی از معاونان استاندار گیلان درباره شورای شهر و اینکه اعضای شورا جایگاهی ندارند مطالبی را مطرح کرده است.

باقری‌خطیبانی ادامه داد: اگر این موضوع صحت داشته باشد حتماً درباره آن با استاندار گیلان صحبت می‌کنیم و معاون استاندار اجازه ندارد به منتخبان مردم توهین کند، ما نمایندگان مردم در صحن شورا هستیم و چنین اظهاراتی توهین به مردم محسوب می‌شود.

وی در ادامه به استفاده غیراداری برخی مدیران شهرداری رشت از خط تلفن همراه اشاره کرد و افزود: خط تلفن همراه برخی از مدیران شهرداری باز است یعنی می‌توانند هر اندازه که تمایل دارند با تلفن همراه خود به حساب شهرداری مکالمه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد:  زمانی که در پرداخت حقوق رفتگران تعلل صورت می‌گیرد چرا باید هزینه مکالمه تلفن همراه مدیران بی‌حد و حساب پرداخت شود؟

وی، شهردار را پاسخگوی مکاتبات اعضای شورای شهر رشت ندانست و گفت: بابت پاداش‌های خارج از عرف به برخی از مدیران شهرداری رشت با شهردار رشت مکاتبه انجام داده‌ایم، اما تاکنون هیچ پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

باقری‌خطیبانی با اشاره به اینکه اعضای شورا خواستار دعوت از شهردار رشت در صحن علنی شورا به منظور پاسخگویی به سئوالات اعضای شورا هستند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود پاسخ شهردار در چارچوب سئوالات اعضای شورا باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه