خدایگانی:تا ۲۲بهمن آماده بهره برداری است/آگشته:پیشرفت ۸۵درصد است

شهردار لاهیجان از پیشرفت هشتاد و پنج درصدی ساخت پل رزمندگان(مالک اشتر) خبرداد.

خدایگانی:تا ۲۲بهمن آماده بهره برداری است/آگشته:پیشرفت ۸۵درصد است

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، سعید آگشته در جریان بازدید از این پل گفت: پل رزمندگان با دهنه آبرو دوازده متری و عرض سواره رو بیست متری با سازه بتنی مسلح در کوی رزمندگان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و صدمیلیون ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری در حال احداث می باشد.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: این پل دارای ۹ تیر بتنی می باشد که از روز گذشته کار نصب تیرها آغاز شده و به زودی ساخت آن پایان خواهد یافت.

وی افزود: در روزهای نخست حضورم در شهرداری لاهیجان از روند احداث این پل بازدید کردم و به دلیل اینکه مقاومت فشاری بتن پایین تر از حد مجاز بود دستور تخریب پل را صادر کردم که هزینه تخریب و ضرر و زیان آن نیز بر عهده پیمانکار بود زیرا ما نمی توانستیم با جان مردم بازی کنیم و با دیگر دستور ساخت مجدد پل با رعایت استانداردهای لازم صادر شد.

وی با قدردانی از شهروندانی که با صبوری خود همیار تیم مدیریت شهری برای احداث پل رزمندگان بودند، اظهار کرد: تیم مدیریت شهری لاهیجان تلاش می کند عمران و آبادانی را در همه نقاط شهر انجام داده تا باعث رضایت شهروندان فهیم لاهیجان شود.

حسینعلی خدایگانی رئیس شورای شهر لاهیجان نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «لاهیجان»، با اعلام این خبر افزود: پل رزمندگان یا مالک اشتر ، انشاء الله ظرف دو الی سه ماه آینده افتتاح خواهد شد و آماده بهره برداری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پل تا ۲۲بهمن سال جاری آماده خواهد شد گفت:بله، ان شاء الله تا همان روز ۲۲بهمن پل کاملا آماده بهره برداری همشهریان خواهد بود.

پل رزمندگان لاهیجان (۴) پل رزمندگان لاهیجان (۵) پل رزمندگان لاهیجان (۶) پل رزمندگان لاهیجان (۱) پل رزمندگان لاهیجان (۲) پل رزمندگان لاهیجان (۳)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه