فرجام شوم یک «ازدواج سازمانی» در بی بی سی فارسی +تصاویر

خبرنگاران زن که جذب شبکه بی بی سی فارسی گردیده اند، امروزه عملا تبدیل به عروسک های خیمه شب بازی شده اند که برای تامین منافع دولت انگلیس به قرار گرفتن در پازل بردگی جنسی رضایت می دهند.

فرجام شوم یک «ازدواج سازمانی» در بی بی سی فارسی +تصاویر

به گزارش ۸دی، شبکه بی بی سی فارسی گرچه پوششی رسانه ای را برای خود انتخاب کرده است؛ اما وظایف اصلی که از سوی دولت انگلیس برای آن تعریف شده این شبکه را در زمره نهادهای جاسوسی تامین کننده منافع این کشور در خاورمیانه تبدیل کرده و نحوه جمع آوری اخبار توسط کارمندان این شبکه برای انتقال به لندن با استفاده از روابط غیر اخلاقی و حتی”ازدواج اجباری” درون سازمانی برای پیشبرد اهداف تعیین شده از جمله ویژگی های مشترک این رسانه جاسوسی با سازمان های جاسوسی می باشد.

 

 

مرور انتشار اخبار مختلف از روابط گسترده غیراخلاقی در میان کارمندان بی بی سی فارسی از ابتدای تاسیس شبکه تلویزیونی آن موجب گردیده است تا “فساد اخلاقی” و نام این شبکه با یکدیگر عجین شوند و با مروری گذرا بر ۷ سال فعالیت شبکه دولتی انگلیس می توان به لیست بلندی از فسادهای جنسی مسئولان و کارمندان آن دست یافت.

 

 

جنجالی ترین پرونده فساد اخلاقی افشا شده از درون این شبکه جاسوسی مربوط به “تجاوز صادق صبا به پونه قدوسی” مجری برنامه نوبت شما بود که پس از مدتها انکار از سوی صادق صبا، پس از آنکه این مجری به مرخصی های طولانی مدت فرستاده شد و صادق صبا نیز ۵ ماه از حضور در جلوی دوربین این شبکه و هر محفل دیگری محروم گردید، در نهایت مسئولان این شبکه ترجیح دادند با قربانی کردن پونه قدوسی و اخراج وی از بی بی سی فارسی و انتقال وی به یک بخش سطح پایین در بخش جهانی این شبکه پرونده تجاوز مدیر بی بی سی فارسی را به زعم خود برای همیشه ببندند!

 

 

 

 

به دنبال اخراج پونه قدوسی از شبکه بی بی سی فارسی، در حالی که همگام با وی اخبار متعددی از فساد اخلاقی “نفیسه کوهنورد” و تلاش وی برای رسیدن به موقعیت های بهتر در شبکه دولتی انگلیس با استفاده از روابط نامشروع منتشر می شد، ناگهان وی بدون داشتن تجربه لازم به اجرای مهم ترین برنامه این شبکه یعنی “نوبت شما” ارتقای درجه یافت و مدتی بعد مشخص گردید که این سرعت وی در طی کردن پله های ترقی به دلیل برگزیده شدن وی به عنوان شریک جنسی جدید صادق صبا بوده است!

 

بررسی سوابق نفیسه کوهنورد نشان می دهد که وی از ابتدای ورود به رسانه حتی در زمانی که در داخل کشور فعالیت داشت، همواره از سوی دوستان و همکاران خود به دلیل استفاده از “جذابیت های زنانه” و “برقراری روابط نامشروع برای طی کردن پله های ترقی” مورد اعتراض قرار می گرفت و پس از خروج از کشور نیز در مقاطع مختلفی با اغلب کارمندان شبکه بی بی سی فارسی نظیر علی همدانی، بهزاد بلور، نیما اکبرپور و… به عنوان “هم خانه” زندگی می کرده که البته این هم خانه شدن ها نقش بسیار بارزی در نزدیک شدن وی به صادق صبا ایفا کرد!

 

 

 

 

علاقه بیش از حد مدیر شبکه بی بی سی فارسی به این طعمه جدید خود آن چنان بالا گرفت که در حالی که پیش از این صادق صبا در اوج اخبار منتشره مربوط به تجاوز خود به پونه قدوسی سکوت پیشه کرده بود، اما در اولین روزهای انتشار اخبار مربوط به رابطه خود با نفیسه کوهنورد سریعا موضع گیری کرده و نوشتن یک مقاله طولانی در سایت این شبکه، نشان داد که انتشار این مطالب در مورد دوست دختر جدیدش، موجب آزرده شدن وی گردیده و صبا را مجبور به نگارش این مطالب کرده است!

 

اما این رابطه صادق صبا و نفیسه کوهنورد زیاد طول نکشید و با درز اخبار روابط غیر اخلاقی این دو نفر، مسئولان رده بالای این شبکه برای جلوگیری از تکرار ماجرای “صادق صبا-پونه قدوسی” دستور یک ازدواج درون سازمانی را برای پوشاندن این فساد جدید در بی بی سی صادر کرده و بر همین اساس ناگهان “مهرداد فرهمند” دیگر خبرنگار این شبکه به عنوان همسر رسمی نفیسه کوهنورد اعلام گردید!

 

 

 

 

از نکات جالب پس از اعلام زمان این ازدواج درون سازمانی می توان به اعتراف همه دوستان نزدیک و همکاران این دو در شبکه بی بی سی فارسی اشاره کرد که با شنیدن این خبر در بهت و حیرت فرو رفته و در پاسخ به دنبال کنندگان صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی مدعی شدند که” هیچ کس تا شب قبل برگزاری مراسم از ازدواج این دو نفر خبر نداشته است جز صادق صبا”!

 

 

 

 

بلافاصله پس از برگزاری یک مراسم ازدواج صوری برای پایان دادن به حواشی روابط غیراخلاقی در بی بی سی، نفیسه کوهنورد به لبنان و مهرداد فرهمند نیز به مصر اعزام گردیدند تا به ادامه فعالیت خود برای جمع آوری اطلاعات بپردازند.

 

با گذشت کمتر از یکسال از علنی کردن این ازدواج سازمانی و پایان یافتن حواشی پیش آمده پیرامون روابط غیر اخلاقی این مجری بی بی سی و صادق صبا، چندی پیش مهرداد فرهمند و نفیسه کوهنورد که در طول این مدت مدت زمان اندکی را در کنار هم گذرانده بودند، به طور رسمی از یکدیگر جدا شده و با حذف خاطرات مشترک خود همچون تصاویری که پیش از این در صفحات مجازی منتشر نموده اند، تلاش کردند تا این ازدواج سازمانی را نیز به فراموشی بسپارند.
در این میان، نفیسه کوهنورد تلاش کرد تا با بازگشت به لندن بتواند از این آوارگی در کشوری غریب نجات یابد اما تاکنون به دلیل عدم موافقت صادق صبا نتوانسته است که به ماموریت خود در لبنان پایان دهد و این امر به دلیل جایگزینی فردی دیگر به جای وی به عنوان “معشوقه جدید صادق صبا” بوده است.

 

“صادق صبا” که با سوء استفاده از موقعیت خود در این شبکه توانسته است با بهره کشی از کارمندان زن بی بی سی فارسی و قرار دادن “پارتنر” های خود در بخش های مختلف ساختار شبکه دولتی انگلیس، نقشی مهم در عجین نمودن نام بی بی سی فارسی و “فساد اخلاقی” ایفا نماید، در نبود نفیسه کوهنورد، فردی دیگر را جایگزین وی کرده بود و شاید  این مجری شبکه دولتی انگلیس به این نکته توجه نکرده بود که با جدایی کوتاه مدتش از این مرکز فساد و مدیر هوسران آن، به دلیل فعال بودن زنجیره فساد اخلاقی در این شبکه فردی دیگر به جای وی جایگزین می‌گردد!

 

نفیسه کوهنورد تنها مهره استفاده شده در سیستم “جاسوسی جنسی” شبکه دولتی انگلیس نبوده و دیگر همکاران وی مانند فرناز قاضی زاده، فرن تقی زاده، ناجیه غلامی، نگین شیرآقایی و…علی رغم تصور خود که برای رسیدن به رویای زندگی شیرین در انگلیس از کشور خارج شده اند، امروزه عملا تبدیل به عروسک های خیمه شب بازی شده که برای تامین منافع دولت انگلیس به قرار گرفتن در پازل بردگی جنسی رضایت داده و برای بهره مند شدن از مواهب مالی ملکه از تن دادن به هرگونه حقارتی دریغ نکرده اند.

 

در شماره بعدی این گزارش به افشای جزئیات بیشتری از پرونده فساد اخلاقی و برده جنسی جدید مدیر شبکه بی بی سی فارسی خواهیم پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه