حقانیت ایران اسلامی با اسناد اسنودن اثبات شد

حجت السلام صرفی پور نماینده ولی فقیه در لاهیجان گفت: افشای اسناد لانه های جاسوسی آمریکا حقانیت ۳۴ ساله عملکرد جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد.

حقانیت ایران اسلامی با اسناد اسنودن اثبات شد

به گزارش ۸دی نیوز، حجت السلام صرفی پور امام جمعه لاهیجان در گفتگو با «پایگاه خبری لاهیجان» در سوال خبرنگار ما در ارتباط با  زمان برقراری رابطه دوستانه با آمریکا گفت:

حجت الاسلام صرفی پور: ببینید ، ماهیت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و ماهیت دولت امریکا استکبارگری است و این دو کاملا در تضاد با هم هستند،دو مسئله و طرز فکر که در مقابل هم قرار دارد.

دشمنی  انقلاب اسلامی با دولت امریکا  زمانی از بین می رود که یا انقلاب اسلامی ماهیتش عوض شود و یا ماهیت دولت امریکا به کل تغییر کند، که اولی نشدنی است ودومی امکان پذیر است.

 چند روز اخیر مطالبی در شبکه های اجتماعی ورسانه های معاند در رابطه با شعار مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان وبعد از آن مطرح ش د, به نظر شما حذف شعار مرگ بر آمریکا میتواند گام مثبتی جهت شروع دوستی باشد؟

حجت الاسلام صرفی پور: مرگ بر استکبار که نمود آن امریکاست  در ذات انقلاب اسلامی نهفته است .

این فریاد مرگ بر امریکا دربین ملت ما همیشه سرخواهد داده شد مگر اینکه دولت آمریکا وحامیانش دست از ظلم به ملت ما و دیگر مظلومان عالم بردارد وحقوق ما را به رسمیت بشناسد و ازملت ما عذرخواهی کند.

 به نظر شما حمله به سفارت آمریکا که از آن به تسخیر لانه جاسوسی نام برده میشود اقدام درستی بود و آیا شما با چنین نامی موافقید؟

حجت الاسلام صرفی پور : ۳۴سال قبل سفارت امریکا بدست جوانان این کشور تسخیرشد و بعد از آن به نام لانه جاسوسی معروف شد ؛ شاید خیلی از مردم دنیا باور نمی کردند که در یک سفارت خانه که باید مرکز فعالیتهای دیپلماسی  باشد وسایل و ابزار پیشرفته جاسوسی نصب شده باشد و شعبه ای از سیا در آنجا دایر باشد و خیلی از کودتاها برعلیه دولتهای قانونی از آنجا هدایت شود ولی این مساله در تسخیرلانه جاسوسی دیده شد و آنهایی که در آن روز باور نکردند، امروز با افشای اسناد اسنودن جاسوسی بسیارگسترده سیا از دولتمردان ومردم دهها کشور به حقانیت ملت ما در این رابطه پی بردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه