اگر مسئولان به تذکرات آیت الله قربانی گوش ندهند نیروهای حزب الله به میدان خواهند آمد/ جرم برخی از فرمانداران این است که در حمایت از فتنه نقشی نداشتند!

عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان گفت: اگر مسئولان به فرمایشات آیت الله قربانی گوش ندهند و به تذکراتش عمل نکنند یقین بدانند که نیروهای حزب الله به حمایت از نماینده محترم ولی فقیه در استان به صورت روشن به میدان خواهند آمد.

اگر مسئولان به تذکرات آیت الله قربانی گوش ندهند نیروهای حزب الله به میدان خواهند آمد/ جرم برخی از فرمانداران این است که در حمایت از فتنه نقشی نداشتند!

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم میر حسینی اشکوری با اشاره به خطبه های آیت الله قربانی در نماز جمعه رشت، اظهار کرد: سخنان ایشان در واقع دغدغه و خواسته همه نیروهای ارزشی و حزب الله گیلان بود.

بعضی از مدیران فعلی در سال ۸۸ بازوبند سبز به دستشان می بستند

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اصولا مدتی است از اوایل تغییر دولت، عده ای شروع به جذب نیروهای مشکل دار و اصلاح طلبان افراطی که در فتنه نقش داشتند می کنند، تصریح کرد: متاسفانه بعضی از مدیران کل و فرمانداران کسانی هستند که در فتنه ۸۸ بازوبند سبز به دستشان می بستند.

وی همچنین افزود: برخی از حامیان سرسخت فتنه هم امروزه به عنوان معاون سیاسی فرمانداران شهرستانها مسئولیت دارند که در سال ۸۸ توسط نهادهای امنیتی دستگیر و بازداشت شده و از آنان تعهد گرفته بودند. این نوع افراد مدتی است که هم در خود شهرستان ها و هم در مرکز استان مشغول هستند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه عده ای گمان می کردند چون آیت الله قربانی به تبعیت از مقام معظم رهبری دولت را همواره تایید می کنند، پس جریان فتنه می توانند آزاد باشند و در عزل و نصب های استان هرکاری که دلشان می خواهد انجام دهند.

جرم برخی از فرمانداران این است که در حمایت از فتنه نقشی نداشتند

وی با اشاره به صبر و تحمل آیت الله قربانی در اتفاقات استان ابراز نمود: ایشان دیدند که عده ای تندرو و افراطی در پی تغییرات اساسی بوده و اهداف ناصحیحی را دنبال میکنند، به همین دلیل وارد عرصه شدند و سکوت خود را شکستند.

حجت الاسلام اشکوری به اصلاح طلب بودن بعضی از مدیران گیلانی که در معرض عزل قرار دارند اشاره کرد و گفت: جرم برخی از فرمانداران این است که در حمایت از فتنه نقشی نداشتند. برای آن جریان تندرو صرفا اصلاح طلب بودن مدیران کافی نیست بلکه می بایست حامی شدید فتنه باشند.

این فعال برجسته سیاسی و فرهنگی استان با اشاره به اینکه هدف اصلی افراطیون از عزل و نصب ها سیاسی و انتخاباتی است، خاطرنشان کرد: جریان فتنه حد و مرز شرعی و قانونی نمی شناسد؛ آن جریان تندرو تشخیص دادند که بعضی از فرماندارن فعلی اهل خلاف نیستند و در ایام انتخابات تبلیغات به نفع جریان فتنه نخواهند کرد، به همین دلیل عزلشان مهم بوده است.

اگر مسئولان به تذکرات آیت الله قربانی گوش ندهند نیروهای حزب الله به میدان خواهند آمد

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان به شناخت کاملش از آیت الله قربانی و مواضع ایشان در تبعیت از مقام معظم رهبری، مخصوصا در جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و بیان نمود: برای ما همواره روشن بود که امام جمعه محترم رشت در این مسائل سکوت نمی کنند اما برای برخی که در شک و تردید بودند هم ثابت شد که ایشان هرگز از ارزش های انقلاب و اصل نظام و ولایت فقیه کوتاه نمی آیند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارزشی و ولایی استان از سخنان اخیر آیت الله قربانی بسیار خوشحالند، تأکید کرد:علت اینکه تا به حال افراد مومن و انقلابی تحمل کردند و موضع صریح نگرفتند به احترام ایشان بوده است چراکه می خواستند تنشی در گیلان ایجاد نشود ولی اگر مسئولان به فرمایشات آیت الله قربانی گوش ندهند و به تذکراتش عمل نکنند یقین بدانند که نیروهای حزب الله به حمایت از نماینده محترم ولی فقیه در استان به صورت روشن به میدان خواهند آند و جلوی این فتنه ها را خواهند گرفت.

آن حامی فتنه که به خودش جرات داده بر روی منبر مسجد بنشیند، دنبال تطهیر عملکردش است

حجت الاسلام اشکوری در ادامه به تحرکات و حواشی اخیر یکی از افراد معلوم الحال اشاره کرد و اذعان داشت: متاسفانه فردی که در جریان ۸۸ حامی فتنه بوده و گویا در شبکه های اجتماعی تصاویر غیرشرعی از خانواده اش منتشر می کند، اخیرا به خودش جرات داده و بر منبر یک مسجد می نشیند و به جای روحانیون از عاشورا و امام حسین(ع) صحبت و مردم را موعظه می کند.

وی با بیان اینکه این شخص حامی جریانی است که عصمت، وحی، رسالت، وجود امام زمان، عاشورا و… را زیر سوال برده اند، تصریح کرد: این گونه افراد هدفشان تطهیر عملکرد گذشته است که می خواهند مردم با این اعمال، گذشته آنها را فراموش کنند در حالی که روزانه به مصاحبه و نوشتن مقالات شبهه انگیز در رسانه ها مبادرت می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ایشان لابد خودشان فراموش کرده اند که پیش از پیروزی انقلاب چه نظری درباره حضرت امام داشتند؟ دوستان واقعی امام زبان در کام کشیده اند، مجبورشان نکنید به میدان بیایند آن وقت برای خیلی ها جایی نمی ماند
در حاشیه