حضور ۶ نشریه گیلان در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حضور حضور ۶ نشریه استان در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور خبر داد.

حضور ۶ نشریه گیلان در بزرگترین رویداد رسانه ای کشور
به گزارش ۸دی، فیروز فاضلی در گفت و گویی افزود: شش نشریه مکتوب و مجازی استان گیلان، آخرین فعالیت های خود را در  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: روزنامه های «نسیم» به مدیرمسوولی ابراهیم بهمنی جلالی، «معین» به مدیرمسوولی یونس رنجکش، «گیلان امروز» به مدیرمسوولی محمدکاظم شکوهی راد و «سوال و جواب» به مدیرمسوولی کریم خورسندی در غرفه ١٢٧ این نمایشگاه حضور دارند.

فاضلی ادامه داد: همچنین دوهفته نامه «سرمایه و ثروت» به مدیرمسوولی سوسن پاکدل در غرفه ١٣۵ و پایگاه خبری تحلیلی «خزر بر خط» به مدیرمسوولی محسن خاکزاد در غرفه ۶۴  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

به گفته این مسوول؛ استان گیلان دارای ١٨٠ نشریه مکتوب دارای مجوز شامل ٩ روزنامه، ۴۶ هفته نامه، ١۵ دوهفته نامه، ۵٢ ماهنامه، ۶ دوماهنامه، ٣٩ فصلنامه و ١٣ دوفصلنامه است.

وی اضافه کرد: ۴٣ پایگاه خبری و تحلیلی مجوزدار نیز در گیلان مشغول به فعالیت می باشد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، با حضور موسسات مطبوعاتی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری از ١۶ تا ٢٢ آبان از ساعت ٩ صبح تا هشت شب در شبستان اصلی مصلای بزرگ تهران میزبان علاقمندان است.

این نمایشگاه زیر نظر شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعات متشکل از شرکت تعاونی مطبوعات کشور، انجمن مدیران مسئول نشریات، انجمن روزنامه‌های غیر دولتی، انجمن نشریات کشاورزی و انجمن صنفی رسانه‌های استان تهران برگزار می‌شود.

امسال حدود ٧٠٠ رسانه در ٩ گروه «عمومی و خانواده، دین و اندیشه، فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، آموزشی تخصصی، محلی و منطقه ای، موسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری ها» و در قالب ۶٠٠ غرفه در فضایی بالغ بر ١١هزار متر مربع با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» در نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه