شهر باران دیروز کاغذ باران شد+ تصاویر

راهپیمایی روز دانش آموز در رشت گویای اوج نفرت مردمان ما از دشمن دیروز، امروز و فردای ما یعنی آمریکا بود اما باران پوسترهای پاره شده بر روی زمین لباس فرهنگ شهروندی ما را اندکی گل آلود کرد.

شهر باران دیروز کاغذ باران شد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز، سالروز تسخیر لانه ی جاسوسی امسال رنگ و بوی انزجار طلبی اش از آمریکا بیشتر از سال های گذشته بود و امسال نه فقط دانش آموزان بلکه مادر بزرگ ها و پدر بزرگ های شهرمان نیز در صفوف گردهمایی روز دانش آموز در میدان شهرداری رشت دیده می شدند. صحنه ی زیبای حضور کودکانی که در آغوش مادرنشان دنیا را این بار از بالا نظاره گر بودند زیبایی حضور نوجوانان نسل چهارم انقلاب را دو چندان کرده بود.

ساعتی بعد از حضور سرشار از شور و حرارت ملی خواهانه ی همشهریانمان کم کم از جمعیت دانش آموزانی که  مسیر بازگشت به مدرسه شان را در پیش گرفتند کاسته شد و ما شاهد خیابان هایی شدیم کم از جمعیت اما سرشار از کاغذها و پوسترهایی  که  گویای حرف های قشنگی نبودند.

آن طرف تر کنار ساختمان شهرداری جمعی از کارکان نارنجی پوش اداره ی شهرداری ایستاده بودنند تا با خالی شدن جمعیت از میدان شهرداری و خیابان های اطراف آن  آثار بی نظمی کسانی را پاک کنند که مکانی جز خیابان را برای دور ریختن پوسترها و کاغذهای خود پیدا نکردند!

تابلوی تمام عیار راهپیمایی ۱۳ آبان سال ۹۲ مردمان ساکن شهر رشت برای همیشه در گنجینه ی انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند و طومار نفرت جویی فرزندان این نسل از آمریکا به نسل های آینده ی انقلاب خواهد رسید اما ای کاش همان قدر که ما دغدغه ی پاسداشت ارزش های اسلام , ایران و انقلاب را توسط فرزندان این مرز و بوم داریم کمی هم دغدغه ی القای فرهنگ های اصیل جامعه ی اسلامی را به فرزندان مان داشته باشیم .

                            rahpeymaee00001

rahpeymaee00002

rahpeymaee00003

rahpeymaee00004

rahpeymaee00005

rahpeymaee00006

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
کاکتوس
خب بجای این همه اسراف چند تا پارچه یا بنر درست میکردن تا بتونن سالهای بعد هم استفاده کنن
در حاشیه