عده ای نسبت به انقلاب بی تفاوتند/ چرا اسامی مفسدان اقتصادی را منتشر نمی کنید/ وقتی برای دفاع از انقلاب حرف می زنم می گویند چرا شجونی را برای سخنرانی دعوت کرده اید/ روایت شجونی از دیدار با سیدحسن نصرالله

عضو جامعه روحانیت مبارز، با بیان اینکه عده ای از مسئولین شهدا را فراموش کرده اند، گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکاردی را نوشته بودند که با اجازه مسئولین غرب گرا مرگ بر آمریکا! برخی مسئولین آرمانهای شهدا را فراموش کرده اند.

عده ای نسبت به انقلاب بی تفاوتند/ چرا اسامی مفسدان اقتصادی را منتشر نمی کنید/ وقتی برای دفاع از انقلاب حرف می زنم می گویند چرا شجونی را برای سخنرانی دعوت کرده اید/ روایت شجونی از دیدار با سیدحسن نصرالله

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر ،حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید درویشوند شهید صالحین که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران در مسجد جامع لوشان برگزار شد، اظهار کرد: اجر و ثواب حضور در مجلس بزرگداشت شهدا کمتر از شهادت نیست اما عده ای برای حضور در محفلی که برای شهدا برگزار می شود وقت نمی گذارند و بی تفات هستند.

وی، با گلایه از اینکه عده ای نسبت به حفظ ارزشهای انقلاب بی تفاوت هستند، ادامه داد: عده ای به گونه ای نسبت به ارزشهای انقلاب رفتار می کنند که انگار منافع شان در خطر افتاده و دوست دارند رژیم برگردد و انقلاب واژگون شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز، ابراز داشت: وقتی رضاخان شاه شد حتی یک اتاق هم نداشت اما موقع رفتن هزاران قریه، هتل های مختلف و اراضی داشت. رضا خان برای چادر ۵ هزار نفر و در خصوص مسائل سیاسی ۲۴ هزار نفر را کشت.

عده ای به گونه ای نسبت به ارزشهای انقلاب رفتار می کنند که انگار منافع شان در خطر افتاده و دوست دارند رژیم برگردد و انقلاب واژگون شود.

وی با بیان اینکه پدر و پسر در پنج دهه حکومت خود حتی یک بسم الله نگفتند، به استعفای راشد واعظ از مجلس اشاره کرد و گفت: راشد واعظ وقتی در نطق پیش از دستور خود در مجلس قبل از انقلاب بسم الله گفت عده ای گفتند اینجا مجلس است و مسجد نیست و او هم به خاطر همین حرف از مجلس استعفا داد.

شجونی با بیان اینکه این انقلاب به خودی خود به تمام کشورهای جهان صدور یافته است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها به دنبال شکل دهی خاورمیانه آمریکایی در منطقه بودند اما خاورمیانه شیعه در منطقه شکل گرفت.

وی به تشریح دیدار خود با سیدحسن نصرالله اشاره کرد و گفت: در دیداری که با سید حسن نصرالله داشتم ایشان از فتنه سال ۸۸ ناراحت بودند و از من می پرسید که من در منابرم چه می گویم.

عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی، تصریح نمود: عده ای خواص بی بصیر، نادان هنوز هم از فتنه گران حمایت می کنند و به زبان نمی آورد که عده ای فتنه گر هستند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ تنها ۸۳۰ معلول تحویل جامعه داده است، گفت: جواب کسانی که در فتنه ۸۸ دچار معلولیت شده اند را چه کسی باید بدهد.

  • عده ای خواص بی بصیر، نادان هنوز هم از فتنه گران حمایت می کنند

حجت الاسلام شجونی از عموم مردم خواست تا آخر عمر انقلابی بمانند و انقلابی و با غیرت زندگی کنند و ادامه داد: در مصاحبه ای گفتم ۳۵ سال است که مسئولین می خواهند انقلاب را واژگون کنند اما مردم نمی گذارند.

وی با بیان این مطلب افزود: مردم ایران صاف و ساده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به میدان می آیند تا با حضور خود اعلام کنند که این انقلاب مال ماست، ما از امام حمایت کرده ایم و ما شهید داده ایم اما عده ای از مسئولین با آقازاده هایشان بی تفاوت هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز، به مفاسد بانکی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: آقایون بانکی به من و شما ۱۰ میلیون تومن وام نمی دهند اما راحت به بعضی ها ۳ هزار میلیارد وام پرداخت می کنند. برای مادری که سه میلیون تومن وام گرفته است تا قالی بافی کند اگه در اقساطش تاخیر بیفد می گویند که حق بیت المال را باید بدهد اما کسی سراغ قسط وام های ۱۵۷ میلیاردی نمی رود.

(الف. م) یعنی چه؟ چقدر الف، ب، پ و… ها در زندان هستند چرا اسامی این افراد را منتشر نمی کنید تا جنایتکاران و کسانی که به نظام لگد می زنند مشخص شود.

وی با گلایه از عدم انتشار اسامی مفسدان اقتصادی در کشور اظهار کرد: (الف. م) یعنی چه؟ چقدر الف، ب، پ و… ها در زندان هستند چرا اسامی این افراد را منتشر نمی کنید تا جنایتکاران و کسانی که به نظام لگد می زنند مشخص شود.

شجونی، یادآور شد: برخی با اعمال خود کاری کرده اند که مقام معظم رهبری غصه دار شده اند و دل این رهبر فرزانه برای انقلاب می سوزد.

وی با بیان اینکه از بیان حقایق ترس و واهمه ای ندارم، افزود: در بیان مسائل بدجنسی نمی کنم و از چیزی واهمه ندارم چرا که برای انقلاب ۲۵ بار به زندان رفته ام اما برای یک مجلس سخنرانی برای دفاع از ارزشهای انقلاب فرماندار می ترسد که چرا شجونی را دعوت کرده اید، استاندار می گوید چرا این را دعوت کرده اید؟ حالا ما شدیم این!

عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی، ابراز کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید با چنگ و دندان انقلاب را حفظ و حراست کنند و بدی های آن را اصلاح کنند و ارزشهای انقلاب را به کم کاری و اخم تخم بعضی ها نفروشند.

در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکاردی را نوشته بودند که با اجازه مسئولین غرب گرا مرگ بر آمریکا! برخی مسئولین آرمانهای شهدا را فراموش کرده اند.

وی با بیان اینکه عده ای از مسئولین شهدا را فراموش کرده اند، گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان پلاکاردی را نوشته بودند که با اجازه مسئولین غرب گرا مرگ بر آمریکا! برخی مسئولین آرمانهای شهدا را فراموش کرده اند.

حجت الاسلام شجونی با اشاره به خطبه های حضرت علی(ع) در نهج البلاغه به آفت های یک نظام اشاره کرد و گفت: ظلم به مردم، دزدی از بیت المال، فامیل بازی و رشوه از آسیب های یک نظام است.

وی با بیان اینکه مسئولین نباید وصایای شهدا را فراموش کنند، ابراز داشت: برخی از مسئولین فکر می کنند چهار بار به دیدار خانواده شهدا رفتند مسأله حل می شود نه باید کار کرد و با عمل به وصایای شما نشان داد.

سخنران یادواره سردار شهید درویشوند، بیان داشت: این انقلاب به جان ما وابسته است برای حفظ آن باید دشمن شناس باشیم. الان مقام معظم رهبری مقابل آمریکا ایستاده است و مردم نیز گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند.

کسی که خوب باشد از خوبی اش می گویم مرحوم مردان پور فرماندار دلسوزی بود و پای منبر من می نشست.

وی در ادامه به ویژگی اخلاقی سردار شهید درویشوند پرداخت و افزود: چند باری که برای سخنرانی به رودبار آمده بودم شهید درویشوند را دیدم شهید درویشوند با اخلاص بود.

شجونی از زنده یاد مردان پور فرماندار اسبق رودبار نیز به نیکی یاد کرد و گفت: کسی که خوب باشد از خوبی اش می گویم مرحوم مردان پور فرماندار دلسوزی بود و پای منبر من می نشست.

مداحی برادر عموزاده از مداحان ارزنده استان گیلان در رسای شهید و شهادت و روشنگری از دیگر بخشهای این مراسم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه