نباید به افراد معلوم‌الحال و کسانیکه در فتنه سال ۸۸ پرونده آنها روشن است اجازه سخنرانی داده شود/ بچه‌های انقلابی نمی‌توانند فتنه‌گران را تحمل کنند/ وزیر کشور وصله‌های ناجور را از گیلان پاک کند

آیت الله قربانی به سخنرانی یکی از فتنه‌ گران سال ۸۸ با دعوت فرماندار لاهیجان در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: نباید به افرادی که دارای مشکل و معلوم‌الحال هستند و در فتنه سال ۸۸ پرونده آنها روشن است اجازه سخنرانی داده شود.

نباید به افراد معلوم‌الحال و کسانیکه در فتنه سال ۸۸ پرونده آنها روشن است اجازه سخنرانی داده شود/ بچه‌های انقلابی نمی‌توانند فتنه‌گران را تحمل کنند/ وزیر کشور وصله‌های ناجور را از گیلان پاک کند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام سجاد (ع)، اظهار کرد: وظیفه تمام انبیاء مبارزه با طاغوت بود.

وی با بیان اینکه اولیای الهی و ائمه (ع) در برابر خداوند گریه می‌کردند و مدهوش می‌شدند، ادامه داد: این امر به دلیل عظمت و بزرگی خداوند است و آنها که عظمت خداوند را درک کردند خدا را عبادت می‌کنند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه پیشوایان دین تنها برای خدا عبادت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در اقامه نماز واجب است سوره حمد خوانده شود و بدون آن نماز جایز نیست و عبادت خداوند بالاترین سرمایه انسان است.

وی بندگی خداوند را بالاترین آزادگی خواند و افزود: بندگی خداوند موجب عزت افتخار انسان است و انبیا آمدند مردم را از بندگی غیر خدا نجات دهند و روحیه بندگی خداوند، انسان را نجات می‌دهد.

قربانی با تصریح بر اینکه آنها که جنگ نیابتی در منطقه به وجود آوردند نشان دادند که بدون نظر استکبار حرکتی انجام نمی‌دهند، ادامه داد: عربستان سعودی، اردن، بحرین و …  آلت‌هایی بدون اراده استکبار جهانی هستند.

وی با بیان اینکه امام (ره) در مقابل قدرت‌های اهریمنی ایستاد و توانست کشور را نجات دهد، خاطرنشان کرد: اکنون مقام معظم رهبری چنان حقایق را بیان می‌کند که آبرویی برای دشمنان باقی نمی‌ماند و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر طاغوت‌های جهان ایستاده است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه رهبر آگاه ما در برابر استکبار جهانی ایستاده است، گفت: دشمنان مجبور هستند خواسته جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد را بپذیرند.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اشاره کرد و یادآور شد: مردم انقلابی ابران در ۱۳ آبان به خوبی قیام کردند که جای تشکر دارد و دشمن بداند اسلام پیروز است.

ضرورت اتحاد جهان اسلام برای نجات خانه خدا از افراد آلزایمری

قربانی به اربعین قربانیان فاجعه منا اشاره کرد و افزود: بیش از چهل روز از فاجعه منا گذشت و ۴۵۰ نفر از زائران ایرانی به شهادت رسیدند و مفقود شدند و سرنوشت برخی هنوز مشخص نیست.

وی گفت: سرنوشت رکن‌آبادی هنوز مشخص نیست و برخی منابع خبری می‌گویند این جریان با دشمنی رژیم صهیونیستی و همکاری آل‌سعود انجام شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امیدواریم جهان اسلام متحد شوند و سرنوشت مسلمانان را به دست برخی افراد آلزایمری و گوش به فرمان آمریکا و اسراییل ندهند، تصریح کرد: امیدواریم با اتحاد جهان اسلام خانه خدا از دست دیوانگان نجات یابد.

وی در ادامه به شرط‌های ۹گانه مقام رهبری در برجام اشاره کرد و گفت: ملت ایران خواهان لحاظ شدن شروط مقام معظم رهبری در توافق برجام است و باید با تضمین کتبی برنامه برجام اجرایی شود.

قربانی به حمله جیش مختار به لیبرتی عراق اشاره کرد و یادآور شد: کشتن منافقان حق مردم عراق است و استقلال مردم این کشور باید محفوظ باشد.

وی با تصریح بر اینکه جیش مختار خواستار خروج منافقان از عراق است، اظهار کرد: جیش مختار اعلام کرد که دوباره پایگاه منافقان را هدف قرار می‌دهند.

انجام برخی کارها در دادگستری و اداره ثبت گیلان وحشتناک است/انتقاد شدید از عزل و نصب فرمانداران گیلان

امام جمعه رشت با انتقاد از برخی اقدام‌های مسئولان گیلان، تصریح کرد: برخی از مسئولان گیلان کارهایی انجام می‌دهند که یادآور اقدام بی‌حساب زمان طاغوت است.

وی اضافه کرد: برخی کارها در دادگستری و اداره کل ثبت گیلان انجام می‌شود و می‌شنوم که وحشتناک است و از سازمان بازرسی این استان می‌خواهم تذکرات بنده را شوخی نگیرد و موضوع را پیگیری کند.

قربانی با بیان اینکه امام جمعه زبان قائم معظم رهبری است و باید حقایق را بگوید، خاطرنشان کرد: فرماندار شهرستانی که موجب پیوند برادری بین شیعه و سنی شده به دلیل اینکه دو ماه در دولت احمدی‌نژاد فرماندار بود را می‌خواهند بردارند.

وزیر کشور وصله‌های ناجور را از گیلان پاک کند/ حضور فتنه‌گران در گیلان

وی گفت: آیا فرمانداری که برادر شهید و محبوب مردم است و خوب کار می‌کند باید برداشته شود، انتظار می‌رود وزیر کشور و رئیس جمهور با تدبیر و دانشمند ما، این نوع وصله‌های ناجور را از دولت تدبیر و امید پاک کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مسئولان  باید براساس ارزش‌ها افراد را انتخاب کنند، یادآور شد: انتخاب افراد نباید جریانی و گروهی باشد.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود اداره کل بازرسی گیلان نقاط مبهم را پیگیری کند و اجازه ندهد اداره ثبت استان اقدام ناصحیح داشته باشد و اگر اینگونه باشد مجبور می‌شوم افشاگری کنم.

قربانی در ادامه به سخنرانی یکی از فتنه‌گران سال ۸۸ با دعوت فرماندار لاهیجان در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: نباید به افرادی که دارای مشکل و معلوم‌الحال هستند و در فتنه سال ۸۸ پرونده آنها روشن است اجازه سخنرانی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: بچه‌های انقلابی نمی‌توانند سخنرانی فتنه‌گران را تحمل کنند و فضا به آشوب کشیده می‌شود زیرا انقلابیون می‌بینند افراد نفوذی ورود کردند و مقابله می‌کنند البته بنده با ضرب و جرح و تخریب مخالف هستم و از برادران خود نمی‌پذیرم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
سلام، حضرت آیت الله قربانی، یک تشر کلی زدنند، باز هم جای شکرش باقيست.
محمدرضا
الان شما شدی انقلابی؟ جای اینکارا اون [...] رو جمع کن [...]
در حاشیه