افراطی ها و فتنه گران در عبای اعتدال / فرمانداران به گوش باشند

در حالی که مردم در جشن تسخیر لانه جاسوسی شرکت کردند برخی فرمانداران گیلان با صدور مجوز برای برخی افراطیون فتنه گر جو آرام جامعه را متشنج می کنند.

افراطی ها و فتنه گران در عبای اعتدال / فرمانداران به گوش باشند

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال – تدبیر، اعتدال، عقلانیت، همه این شعارها کافی بود برای اینکه مردم سکان مدیریت دولت برای اداره کشور را به روحانی بسپارند تا کلیدش راهگشای امورات کشور باشد و آنچه دولت تدبیر و امید بیش از همه به آن تکیه داشت عقلانیت و اعتدال بود. این دولت قصد داشت با بکار گیری نیروهای معتدل از همه طیف‌ها، کابینه و دولت را اداره کند و با عقلانیت، موجب امید مردم گردد و با تدبیر و نیروهای متخصص همه جناح‌های سیاسی موجب پیشرفت کشور شود و مردم همه به این شعارهای شیک که گویی فقط در همان حرف ماندند رای دادند تا دولت تدبیر و امید این وعده‌ها را عمل کند .

اما حالا همه ماجرا در گیلان اتفاقات می‌افتد که با هیچ عقلانیتی قابل تفسیر نیست و با آن شعارهای شیک و مردم پسند نیز فاصله گرفته است و جشن ۱۳ آبان مردم شهید پرور گیلان را تلخ کرده است. در روزهایی که مردم مسرور از اتفاقات دوران پس از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هستند و یک پارچه و یک صدا با لبیک بر رهبر انقلاب به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند، عده ای طعم این شیرینی را برای مردم همیشه در صحنه تلخ کرده اند تا باز هم فتنه های سال ۸۸ برای مردم تداعی شود .

این روزها که شعار اعتدال گوشه فلک را کر کرده است و انتظار می‌رورد در گیلان نیز این شعار شیک جامعه عمل پوشیده شود گویا همه چیز برعکس شده است و افراد افراطی و فتنه گر در عبای اعتدال خود نمایی می‌کنند و افراطی ها این بار با شعار اعتدال قصد دارند مقاصد خود را دنبال کنند.

در روزهایی که مردم در خیابان ها شعار مرگ بر آمریکا می دهند عده ای که خود را جدای از مردم می‌بنند و حاضر نیستند همراه مردم در این مهم شرکت کنند و برای خود تدارک همایش ها با سخنرانی‌ها نموده اند که سابقه آنها کاملا مشخص است. کسانی که در فتنه ۸۸ مقابل این مردم و نظام قرار گرفتند و برخی از آنها سابقه زندان نیز دارند و عکس‌های منشوری و غیر اخلاقی برخی نیز فضای مجازی را پر کرده است.

جالب است که آنها به جای همراهی با رهبری و مردم تحت عناوین مختلف درصدد هستند تا اتفاقات گذشته که در آن ناکام ماندند را تکرار کنند و جالب تر آنکه فرمانداران برای این افراد با سابقه مجوز نیز صادر می‌کنند که قطعا با شعار اعتدال و عقلانیت و تدبیر تعارض دارد و اینگونه همایش ها، خوشایند مردم نبوده و موجب درگیری و بر هم خوردن آرامش جامعه می‌شود .

آری، گیلان این روزها شاهد تحرکات عجیبی است که مسولیت آن ابتدا متوجه فرمانداران گیلان است و در سپس متوجه افراد و سران جریان اعتدال و تدبیر می باشد چرا که با وجود افراد سرشناس و بی طرف و محبوب جناح اعتدال از افرادی برای حضور و سخنرانی استفاده می‌گردد که قطعا باعث بهم خوردن آرامش جامعه می‌شوند و نمونه بارز آن در سخنرانی لاهیجان رخ داد که اگر در انتخاب سخنران تدبیر بهتری اتخاذ می‌شد و از افراد معتدل استفاده می‌کردند این اتفاقات رغم نمی خورد.

و اکنون این سخنرانی ها در انزلی و تالش ادامه دارد و لاهیجان و اتفاقات آن هشدار و تذکری برای فرماندارن و متولیان امر بود تا مراقب آرامش جامعه باشند و به حرف‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری در مورد عده ای ساده اندیش و .. با دقت بیشری تامل کنند چرا که هر گونه اتفاقات ناخوشایند که آرامش مردم و جامعه را با برگزاری چنین همایش یا سخنرانی‌هایی برهم زنند نتایج چنین اموری ابتدا متوجه فرمانداران خواهد بود و این مسئولان هستند که باید در درجه اول به مردم درباره تسامح و کوتاهی‌های صورت گرفته پاسخگو باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه