دشمن برای ما طراحی ۴۰ ساله انجام داده است و فتنه ۸۸ مقدمه دشمن برای رسیدن به اهدافش بود

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دهه چهارم از انقلاب اسلامی استکبار طراحی جدیدی را انجام داده است و این جدید بودن از این لحاظ است که تاکتیک هاش تغییر کرده، وگرنه عقیده و مشی آنها همچون گذشته تغییری نکرده است. وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد در …

دشمن برای ما طراحی ۴۰ ساله انجام داده است و فتنه ۸۸ مقدمه دشمن برای رسیدن به اهدافش بود

به گزارش ۸دی به نقل از روشن خبر، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دهه چهارم از انقلاب اسلامی استکبار طراحی جدیدی را انجام داده است و این جدید بودن از این لحاظ است که تاکتیک هاش تغییر کرده، وگرنه عقیده و مشی آنها همچون گذشته تغییری نکرده است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بحث جدیدی را با عنوان تحریف انقلاب و در این مقوله تحریف، بحث مهم نفوذ را بیان داشتند که جزوه سخنان نقطه عطفی ایشان بود که در سخنرانی اخیر در بین دانش آموزان و دانشجویان هم به آن تاکید داشتند.

مصلحی گفت: اصل اولی که امام دنبال می کردند، اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی بود. تببین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی در بحث تحریف و بررسی آن با وضعیت موجود بسیار مهم و قابل توجه است. اسلام ناب محمدی از دیدگاه امام، اسلام فقراء دردمندان، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خورندگان تاریخ تلخ و شرم آور محرومیت هاست. قرآن و اسلام برای این اسلام ناب محمدی جایگاه بالایی قایل است.

وی گفت: قرآن یهود و صهیونیست را به عنوان بزرگترین دشمن اسلام و مسلمانان و به طور کل بشریت معرفی میکند. آیه ۵۱ تا ۵۶ سوره مائده ، بیانگر این است که ولایت مدار یهود و نصارا نباش این حرف را به مومنین می گوید. در قرآن وقتی سوال می شود که چرا به سمت اینها می روید. جواب می دهند که از ترس آنکه به ما صدمه بزنند. اما خداوند می فرماید اگر تکیه و اعتمادتان به خدا باشد، خداوند نصرت و یاری خود را نصیب تان می کند.

وی تاکید کرد: در دوران پیغمبر در جنگ سخت یهود تمام قدرت خود را برای زمین زدن اسلام به کار بست اما بعد از رحلت پیغمبر طراحی جنگ نرم کرد. اگر به تاریخ نگاه کنیم، اقوام و جریانهای مختلفی را که با هر عنوان و موقعیتی با پیامبر همراه مورد ارزیابی و بررسی کرد که کدام یک از این اقوام را می توان سوارش شد و به جان انسان بیندازد. در بررسی و تجزیه و تحلیل قوم بنی امیه را بهترین قوم یافت و یهود دقیقا ۸۴ سال بر بنی امیه سوار بود و به جان انسان انداخت یکی از محوری های قوم بنی امیه معاویه بود.

مصلحی تصریح کرد: کار دشمن در جنگ نرم وارونه نشان دادن واقعیت هاست. کاری که معاویه در جنگ نرم با امیرالمومنین کرد و با شهادت امیرالمومنین در محراب مسجد، برخی گفتند مگر امیرالمومنین هم نماز می خواند. فردا ممکن است این چنین سخنانی را در مورد ولایت فقیه هم بگویند.

مصلحی در باب اهداف دشمن برای تحریف اسلام اظهار داشت: یکی از اهدافشان؛ حساسیت سنجی خواص و مردم نسبت به اصول انقلاب اسلامی است. یکی دیگر از اهدافشان، ریل گذاری سیاسی توسط برخی از افراد و جریانات با قصد عدول از اندیشه های امام است. از اهداف دیگر تحریف؛ آغازی بر سناریوی تغییر نظام، ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

وی تصریح کرد: در تغییر نظام دشمن ولایت فقیه را مستقیم نمی زند. به طور مثال چند سال پیش از CIAجزوه ای به دست ما رسید که در آن برای ضربه زدن انقلاب مقوله جمعیت کشور طراحی شده بود که الان برای ما بحران ساز شده است و رهبری هم بارها به آن اشاره کرده اند.

مصلحی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: دشمن برای ما طراحی ۴۰ ساله انجام داده است و فتنه ۸۸ مقدمه دشمن برای رسیدن به اهدافش بود. در دفتر یکی از آقایان در دوران فتنه جزوه ای پیدا شد که در آن برای قبل، حال و بعد از دوران فتنه برنامه ریزی شده بود. در آن حتی زمان سفرهای انتخاباتی، ساعت هایی که مصاحبه انجام شود و خیلی از کارهای دیگر آمده بود. وقتی آن جزوه بررسی شد، مشخص گردید که ادبیات آن، ادبیات حزب توده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد دیگر اهداف تحریف گفت: وقیح سازی برای گفتمان انقلاب اسلامی و ایجاد تردید در گفتمان ناب اسلام محمدی برای نسل جدید از اهداف تحریف است.

وی در مورد مراحل تحریف در طول تاریخ انقلاب گفت: مرحله اول در دوران سازندگی بود، بعد از آن در دوره اصلاحات، که بخش قابل توجه ای از مسئولین دنبال اسلام آمریکایی بودند. یعنی دنبال نفی و انکار اندیشه های امام و انحراف از مقوله ولایت فقیه بودند. دشمن قصد تغییر ساختار نظام در جنگ نرم داشت که برای اینکار باید ولایت فقیه تحریف می شد.

وزیر اسبق اطلاعات افزود: مرحله بعدی مربوط به دوران فتنه بود. که با اهانت به عکس امام و تغییر شعارها در مورد فلسطین و مقاومت خود را نشان داد. در دولت دهم بعد از دیدن موفقیت ها در دولت نهم، مجموعه حلقه انحرافی ایجاد شد که سرویس جاسوسی انگلیس پشت آن بود. این حلقه نیز انحراف از دیدگاههای امام را دنبال می کرد.

مصلحی در مورد چارچوب های دشمن در مقابل با انقلاب بیان داشت: دشمن دنبال القای کنار آمدن با کدخدا است. یکی دیگر از چارچوب های دشمن ایجاد اشتباه محاسباتی برای مسئولین است که در فتنه ۸۸ این اتفاق دقیقا افتاد. در دوران فتنه حدود ۲۵۷ نفر از سفارت انگلیس در کشور به دنبال خواص می رفتند تا آنها را دچار این اشتباه محاسباتی کنند. چارچوب سوم دشمن؛ تلاش برای ایجاد فرسایش در ظرفیت های نظام است. مثل مذاکرات که دو سال طول کشید و کاری کرد که همه ی ما دنبال به نتیجه رسیدن مذاکرات بودیم.

وی در مورد چارچوب چهارم دشمن اظهار کرد: دنبال پیوند زدن مشکلات مردم با جهت گیری های سیاسی هستند. مثلا اگر دست از حمایت مقاومت برداریم ، مشکلاتمان حل می شود.

مصلحی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی گفت: با اطلاع دقیق می گویم که وقتی بیداری اسلامی اتفاق افتاد،CIA آمریکا بهم ریخت. ولی عده ای بازی خورده داخلی می گفتند که این بازی آمریکا است. بعد از بیداری اسلامی دشمن سریع طراحی کرد که از این بیداری چه استفاده ای می توان کرد. طراحی شان این بود که با استفاده از این مقوله بیداری اسلامی مقاومت را بزنیم و در نهایت ایران را بزنیم و در ابتدا از ضعیف ترینش بشار اسد شروع کرد. نکته اینجاست که دشمن از اتفاقات مختلف برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند.

وی در مورد تشکیل داعش گفت: داعش ۲۱ سال پیش در شمال عراق برای تشکیل دولت اسلامی تشکیل شد و با ورود آمریکایی ها به عراق این افراد در بصره در اختیار انگلیس ها قرار گرفتند. انگلیس هم در منطقه اسلام از کارکشتگی بالایی برخوردار است و همواره دو استراتژی استفاده از خواص و ارازل و اوباش را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
سلام، هیچکدام از روسای و معاونین دانشگاه گیلان در این مراسم که الحمدالله با استقبال عالی اساتید بویژه دانشجویان مواجهه شد، شرکت نداشتند.! آقای دکتر رضی پاسخ دهند، آیا اینهم از توافقات برجام بود؟
ناشناس
"انگلیس هم در منطقه اسلام از کارکشتگی بالایی برخوردار است و همواره دو استراتژی استفاده از خواص و ارازل و اوباش را دارد." اراذل و اوباش چقدر به گوشم آشناست! استفاده از اراذل و اوباش!
در حاشیه