دستگاه های نظارتی، مکمل حضور مقتدرانه پلیس درماموریت ها

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: دستگاه های نظارتی، مکمل حضور مقتدرانه پلیس در ماموریت ها هستند.

دستگاه های نظارتی، مکمل حضور مقتدرانه پلیس درماموریت ها

به گزارش ۸دی،  سردار”محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان گیلان در مراسم افتتاح نمایشگاه حفاظتی گفت: نقشی که انقلاب اسلامی ایران در احیاء اسلام ناب محمدی و حفظ ارزشهای اسلامی داشته موجب شده که دشمن به دنبال تضعیف ارکان نظام مقدس اسلامی باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مقابله با دشمن و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی مسئولیت خطیر و حساسی دارد، افزود: نیروی انتظامی از دستگاه های اثرگذار در حفظ ارزشهای انقلاب بوده و وظیفه خطیری در مقابله با اهداف استکبار جهانی دارد.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه برای حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی باید ماموریت های خویش را دقیق انجام داده و به فکر سلامت انجام وظایف خود باشیم، بیان داشت: دستگاه های نظارتی نقش ویژه ای در اجرای دقیق وظایف و ماموریت های پلیس برعهده دارند.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: دستگاه های نظارتی، مکمل حضور مقتدرانه پلیس درماموریت ها هستند.

رئیس پلیس گیلان با تاکید بر اینکه تلاش های صورت گرفته در بعد معنوی و عقیدتی نقش اصلی را در کاهش آسیب ها داشته، بیان داشت: اگر نیروی انتظامی مقتدرانه در انجام وظایف عزتمندانه پیش می رود بی تردید به دلیل نقش ویژه دستگاه های نظارتی درون و برون سازمانی است.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه باید احساس مسئولیت و فرهنگ خودمراقبتی و هم پایی را در بین خودمان تقویت کنیم، گفت: ما با مسئولیت خطیر و لباس مقدسی که بر تن داریم، باید در پیشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از حفاظت اطلاعات استان به علت برپایی نمایشگاه حفاظتی تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد که این نمایشگاه فرصتی مناسب برای آشنایی با تهدیدات و آسیب ها در راه موفقیت بیشتر در اجرای ماموریت ها باشد.

گفتنی است، نمایشگاه تخصصی حفاظت اطلاعات پلیس گیلان به منظور تبیین تهدیدات و آسیب ها فراروی کارکنان انتظامی با حضور فرمانده انتظامی استان گیلان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان گیلان، رئیس حفاظت اطلاعات، رئیس عقیدتی سیاسی و معاونان و روسای پلیس های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان ها، در سالن اجتماعات شهداء ناجا افتتاح شد.

0 DSC_1835 DSC_1848 DSC_1859 DSC_1887

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه