“استاندار گیلان” و “معاون سیاسی اش” جایگاه میدان شهرداری را تحریم کردند!/ عکس

جناب نجفی استاندار گیلان و جناب احمدی پور معاون سیاسی ایشان ، مشخص نیست به چه علت اقدام به تحریم جایگاه و همچنین مردم از حضور خود کرده بودند!

“استاندار گیلان” و “معاون سیاسی اش” جایگاه میدان شهرداری را تحریم کردند!/ عکس

سرویس سیاسی ۸دی؛

این روزها همه می دانند صف اول مراسمها و مجالس و مسجد و راهپیمایی ها و تجمعات مخصوص مسئولینی است که به عنوان پیشگامان و جلوداران حرکت های مردمی در پیشانی مجالس می نشینند یا می ایستند و به این شکل اعلام می دارند که با این حرکت موافقند و طبعا هم می دانند که با عدم حضورشان در مجالس مهم سالانه برداشتی متفاوت صورت خواهد گرفت.
۱۳آبان هر سال نیز، تقریبا همه ی مسئولین مهم استان گیلان رو به روی مردم در جایگاه اختصاص داده شده میدان شهدای ذهاب(شهرداری) می ایستند و شعارهای آنان را تایید می کنند.

10dbhz8j
اما ۱۳ آبان امسال جای خالی دو چهره ی مهم و ساسی و سیاسی استان گیلان کاملا به چشم می آمد!
جناب نجفی استاندار گیلان و جناب احمدی پور معاون سیاسی ایشان ، مشخص نیست به چه علت اقدام به تحریم جایگاه و همچنین مردم از حضور خود کرده بودند!

امسال جایگاه شهرداری صبح بسیار غریبانه ای را گذراند ، و مسئولینی که حتی مردم را در خیابان ها همراهی می کردند حاضر نشدند مانند همیشه تاریخ مسئولیت هایشان در پیشانی مراسم بایستند.
البته شاید تقصیر از جای دیگر است، شاید حضور این چنینی هزینه زیادی برای این عزیزان می داشته و حیات سیاسی ایشان را با مشکل مواجه می ساخت.
چه می دانیم ، شاید …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مرگ بر آمریکا
شاید رو کامل بگید ... بگید تو جلساتشون چی گفتن .... گفتن آقا تندروی نکنید به قبای کدخدا بر میخوره ....... آقایان بجای کدخدا دست با دامان خدا بشید ... مسئولید باید اون دنیا پاسخگو باشیــــــــــــــــــــــــــــد
ناشناس
وای به روزی انقلاب به دست نااهلان بیفتد. خدارحمت کند شهیدانصاری ،شهیدکریمی و.....مردان بی ادعا..هرقدرادعابیشترشد،خلوص نیت کمترمی شود.فاین تذهبون؟
روشن
سلام، واقعیت این است که این حضرات تلاش کردند که این روز باشکوه، برگزار نشود و در حد یک اطلاعیه مشترک بسنده شود.! مصداق قرآنی مومن به بعض از آیات و نکفر به بعض، یعنی بعضی ار روزهای ملی رو قبول ندارند، اینو داشته باشید روز 9 دی روز بصیرت هم همین اوضاع است. !
راهپیمای امروز
انشالله بزودی تکلیفمان با برخی جریانات داخل کشور مشخص خواهد شد.
ابوذر
قرار نیست که همیشه مسئولین استان در بالکن شهرداری بایستند و مردم اونا رو تماشا کنن . گاهی اوقات اینقدر اونجا جمعیت وامیسته که آدم می ترسه بالکن خراب بشه و اینا بیفتن پایین . اتفاقا هر چی اونجا خلوت تر باشه بهتره . تازه ، عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات گیلان اصلا خوب نبود و هنوز نمی فهمن که اگر کار تبلیغات رو نمی دونن ، دست کم فیلم های تبلیغاتی جلسات حزب الله لبنان را می دیدن و از اونا یاد می گرفتن . متاسفانه اینا نمی خوان کار یاد بگیرن و هر سال هم کاستی های سال های قبل رو تکرار می کنن و عین خیالشونم نیست .
5FVmFyjysPlKh9HiUUONTZqgvBz3AqN9SzG7R6AQyyw. در پاسخ به ابوذر
کلیت اینکه اونجا باید خلوت بسه درست ولی استاندار هم واسه همین بالا نرفت؟ چرا تو بقیه مراسمات این کار رو نکرد
علي
جناب دكتر و هيات همراه در مراسم حضور داشتند . من ديدم كه جلوي صندوق جاويدان واستادند و دارن مصاحبه ميكنند ولي نميدونم چرا بالا نرفتند - واسه منم جاي سوال بود . اين 8 دي خيلي بلا شده جديدا . بلا ها رو هم زود ميشناسه - شيطون
همشهری
باید گفت بدتر طرحی است که درطول تاریخ ایران درشهرستان رشت دردست اجراست آخر می خواهید پول مملکت را هدر بدهید حداقل دست به کاری بزنید که منفعتی برای مردم رشت داشته باشد این طرح جز عذاب برای مردم رشت هیچ ارمغانی به همراه ندارد باورندارید بروید بپرسید آخه هیچ کسی می آید ارتباط مرکز شهر را با مکان های دیگر منطقه قطع کند ؟!!!! کاری که شهردارشهر واستاندار ومسئولین استان گیلان بدان دست زده اند الان کسی که با ماشینش میخواهد از خیابا ن شریعتی به سبزمیدان برود از کجا برود ؟ چگونه برود؟ چقدر باید مسیر های طولانی طی کند ! چند ساعت طول میکشد ؟!!یا بالعکس . یا اینکه از خیابان امام خمینی به خیابان سعدی برود ؟! چقدر باید مسیر های طولانی وکوچه پس کوچه ها شهررا طی کند ؟ واقعا" این عمل و اجرای این طرح غیر قابل توجیه چگونه تفسیر می شود ؟!
در حاشیه