کشف تقلب و پول‌شویی در جشنواره ملی علم تا عمل

سامانه هوش تجاری در کشف تقلب و پول‌شویی به همت شرکت توسن در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» به نمایش درآمد.

کشف تقلب و پول‌شویی در جشنواره ملی علم تا عمل
به گزارش ۸دی نیوز، مرتضی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، درباره محصولات شرکت توسن گفت: در جشنواره «علم تا عمل» سامانه هوش تجاری برای کشف تقلب و پول‌شویی، سامانه متمرکز بنکو، بانک‌داری متمرکز فرانگین و ارائه خدمات بانکی و پرداخت از کانال USSD در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
نماینده شرکت توسن با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال ۸۸ اظهار داشت: ما با حمایت پارک فناوری پردیس، تولیدات خود را در حوزه نرم‌افزارهای بانکی به عنوان اولین شرکت‌کننده این حوزه آغاز کرد‌ه‌ایم.
وی گفت: بانک‌های خصوصی اقتصاد نوین، سامان، ایران زمین و سرمایه از بانک‌هایی هستند که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.
سلطانی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ نفر در این شرکت گفت: موبایل بانک، اینترنت بانک، سیستم‌های مرتبط با کارت بلیت الکترونیک و … از عمده فعالیت‌های این شرکت به شمار می‌رود.
نماینده شرکت توسن با بیان اینکه در حال تکامل سرویس‌های خدماتی خود هستیم، گفت: ‌در حال حاضر سرویس بنکو در بانک شهر، بانک مشترک ایران و ونزوئلا و موسسه توسعه پیشگامان تجاری شده است.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی «علم تا عمل» که از ۱۱ آبان جاری در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است عصر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه