از ویژگی های الهی قیام امام خمینی (ره)، قیام مستضعفین بر علیه مستکبران بود

سردار علیزاده با اشاره به شیطنت های دولت های مستکبر جهان به ویژه آمریکا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مبارزه با استکبار از آرمان های بزرگ امام و رهبری بوده و هست.

از ویژگی های الهی قیام امام خمینی (ره)، قیام مستضعفین بر علیه مستکبران بود

به گزارش ۸دی، به نقل از روشن خبر، سردار علیزاده در همایش امام، استکبار ستیزی و نفوذ دشمن که با حضور پرشور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به مناسبت بزرگداشت یوم ا… سیزده آبان برگزار گردید؛ گفت: از ویژگی های الهی قیام امام خمینی (ره)، قیام مستضعفین بر علیه مستکبران بود.

وی با اشاره به شیطنت های دولت های مستکبر جهان به ویژه آمریکا برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مبارزه با استکبار از آرمان های بزرگ امام و رهبری بوده و هست.

رئیس مجمع عالی بسیج استان در ادامه گفت: جهان استکبار در دهه اول انقلاب با جنگ سخت اعم از ترور شخصیت ها و راه اندازی جنگ تحمیلی به دنبال تغییر ساختار نظام بود که در این دهه موفقیتی کسب نکرد. در دهه دوم و تا نیمه دوم دهه سوم دشمن با ابزارهایی چون شبیخون فرهنگی به دنبال تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی بود که باز هم در این جبهه موفقیتی به دست نیاورد. از نیمه دوم دهه سوم به بعد به دنبال مهار انقلاب اسلامی بود که با بیداری اسلامی کشورهای مسلمان منطقه این نقشه دشمن نیز نقش بر آب شد.

ایشان در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: آن نیز نیرنگ دیگری از سوی دشمن برای براندازی نظام بود که با بیداری مردم و مدیریت رهبری معظم انقلاب نقش بر آب شد.

وی تصریح کرد: نقشه دیگر دشمن تحریم اقتصادی بود که با کمک آن بتوانند مردم ایران را از یاری با نظام اسلامی مایوس کنند که این نیرنگ نیز با اقتصاد مقاومتی مردم ایران شکست خورد.

سردار علیزاده گفت: نقشه بعدی دشمن پس از اجرای برجام نفوذ دشمن در عرصه های سیاسی نظامی و فرهنگی کشور است. که با این کار ابتدا به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی رخنه کرده و با تغییر افکار مردم بتوانند تغییر رفتار و در نهایت تغییر ساختار نظام مقدس اسلامی را فراهم کنند که مسلما با بیداری مردم انقلابی ایران و مدیریت مسئولان کشور این نقشه نیز نقش بر آب خواهد شد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان در انتها بیان داشت: از دانشجویان و دانشگاهیان می خواهم تا با مطالعه وصیت نامه الهی سیاسی و عبادی امام خمینی (ره) روش های استکبار ستیزی بیان شده در آن الگو را سر مشق خود قرار دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه