اعتراض بازاریان رشت به طرح ترافیک شهرداری رشت

این در حالی بود که بسیاری از رسانه های همسو با شهردار رشت و نماینده حامی وی مدعی آن بودند که اطلاق لقب “اکثریت” به منتقدان نحوه اجرای طرح ترافیک اشتباه بوده و عمومیت مردم با این طرح موافقند.

اعتراض بازاریان رشت به طرح ترافیک شهرداری رشت

به گزارش ۸دی، اندکی پس از اجرای طرح ترافیک در شهر رشت بود که بسیاری از مردم و کسبه نسبت به نحوه اجرای آن انتقادی را به عملکرد مسئولان امر روا داشتند. اجرای نادرست این طرح آن هم بدون توجه به نبود زیرساخت های لازم سبب شد تا نه تنها ساعت ها از وقت مردم در ترافیک های سنگین ناشی از آن هدر رود بلکه لطمه شدیدی نیز به بازار وارد شود.

این در حالی بود که بسیاری از رسانه های همسو با شهردار رشت و نماینده حامی وی مدعی آن بودند که اطلاق لقب “اکثریت” به منتقدان نحوه اجرای طرح ترافیک اشتباه بوده و عمومیت مردم با این طرح موافقند. 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام علیکم . اهل بازیهای سیاسی این شهر نیستم و شهروندی هستم معمولی که از دست بر قضا ملکی هم در خیابان شیک دارم اما بلااستفاده گذاشته ام . اما میخواهم بپرسم که بازاریان محترمی که پای این برگه را امضا کرده اند که گویا دو سومشان نیز زرگر میباشند ، آیا آن زمان که دلار روزی 500 تومان بالا میرفت نیز چنین دلمشغولی داشتند ؟ وقتی برای خرید یک کیلو باقالی و یا یک متر پارچه و غیره وارد بازار میشدی و قیمتها 10 برابر میشد و بهانه دلار بود ، انصاف بازاریان کجا بود ؟ شرمنده ک فقط دنبال سیاسی بازی هستیم و فقط فکر پر کردن جیبمان . در جای خواندم که امام حسین « ع» به لشگر کفر گفت اینکه شما امروز مقابل فرزندان و اهل بیت پیامبر ایستاده اید و آب را بسته اید ، دلیلش نان حرامی است که زیر شکم هایتان انباشته شده است . سلام بر حسین «ع» و یارانش . خداوند در قرآن میفرماید تعجب میکنم از کسانی که یک عمر سر سفره من روزی بدست میاورند باز نگران روزی فردایشان هستند .
همشهری در پاسخ به
آقای ناشناس چی داری میگی ؟! یک کیلو باقلی چیه ؟! درفکر پرکردن جیب خود چیه ؟! مرد حسابی راه ارتباطی را قطع کردند نامش هم گذاشتند طرح ترافیک !!!!! حالا چطور میخوای از خیابان امام خمینی با ماشینت بری سعدی ؟ از خیابان مطهری تنگ و شلوغ !!؟؟ به سبز میدان چطور ؟
همشهری
باید گفت بدتر طرحی است که درطول تاریخ ایران درشهرستان رشت دردست اجراست آخر می خواهید پول مملکت را هدر بدهید حداقل دست به کاری بزنید که منفعتی برای مردم رشت داشته باشد این طرح جز عذاب برای مردم رشت هیچ ارمغانی به همراه ندارد باورندارید بروید بپرسید آخه هیچ کسی می آید ارتباط مرکز شهر را با مکان های دیگر منطقه قطع کند ؟!!!! کاری که شهردارشهر واستاندار ومسئولین استان گیلان بدان دست زده اند الان کسی که با ماشینش میخواهد از خیابا ن شریعتی به سبزمیدان برود از کجا برود ؟ چگونه برود؟ چقدر باید مسیر های طولانی طی کند ! چند ساعت طول میکشد ؟!!یا بالعکس . یا اینکه از خیابان امام خمینی به خیابان سعدی برود ؟! چقدر باید مسیر های طولانی وکوچه پس کوچه ها شهررا طی کند ؟ واقعا” این عمل و اجرای این طرح غیر قابل توجیه چگونه تفسیر می شود ؟! البته نظرمردم هیچ تاثیری برعملکرد مسئولین شهر رشت ندارد آنها کار خودشان را می کنند (که کردند ) و تشویق هم می شوند درواقع این طرح ، طرح ترافیک نیست ، نوعی ممنوعیت وقطع ارتباط راه هاست که آقایان آن را طرح ترافیک نامیده اند مسئولین طرازبالای استان مکانی (درمرکزشهر) می خواستند جهت تجمع مردم که به حمد الله با اجرای این طرح به این خواسته دست یافته اند
در حاشیه