برخی زشت کلام ها زنگ تفریح سیاسیون شده اند/ برجام آغازی است برای شدت گرفتن شعار مرگ بر آمریکا

یک استادی که از نظر من زشت کلام است نه زیبا کلام که به نوعی زنگ تفریح سیاسیون شده و گاه گاهی حرف های خنده داری را درفضای مجازی عرضه میکند که اخیرا گفت:بزرگ ترین اشتباه ما این است که ما با آمریکا مخالفت میکنیم!

برخی زشت کلام ها زنگ تفریح سیاسیون شده اند/ برجام آغازی است برای شدت گرفتن شعار مرگ بر آمریکا

به گزارش ۸دی حسن کربلایی در گفتگو با خبرنگار پیک دانشجو بیان کرد:  جنایات آمریکا در ارتباط با ایران یادمان نرفته است کسانی که در بین ما هستند با سنین بالا به ما می گویند و حتی خود آمریکایی ها هم میگویند که ایران در جنگ جهانی دوم توسط آمریکا اشغال شد یعنی وارد شدند،خیمه زدند،از آن زمان کم کم زمینه های نفوذ و مداخله در سیاست حکومت را به عهده گرفتند.

وی در ادامه گفت : از جنایات دیگر امریکا در ایران، فشار بر ایران و مجلس ایران قبل از انقلاب برای تصویب قوانین غیر دینی،پیگیری رواج فساد و فحشا و بی بند و باری در ایران،کشتار مردم در ۱۵ خرداد،۱۷ شهریور،۱۳ آبان،بهمن ۵۷، ایجاد فتنه و تحریک ضد انقلاب در آشوب هایی که در ایران داشتیم،کمک به صدام و کشتار مردم ایران،ضبط دارایی های ایران است،حداقل ما اگر دین نداریم نسبت به آنچه که سرمایه ایران است و در آمریکاست باید حساس باشیم،اول انقلاب ۶میلیارد دلار ایران از پول های ما را بلوکه کرده و هنوز هم به ما نمیدهند.

تحریم های غیر انسانی که از ابتدای انقلاب تا به حال داشتند و هدف قرار دادن نفتکش های ما و تاسیسات نفتی و هواپیماهای مسافربری و همچنین حمایت های مالی و سیاسی از منافقین!

دبیر حزب موتلفه اسلامی افزود: جبهه گیری از احداث نیروگاه های اتمی بوشهر که ما قرار دادی با آلمان داشتیم و آمریکایی ها آن قرار داد را بهم زدند و نگذاشتند که نیروگاه بوشهر ساخته شود و سپس با روسیه قرارداد بستیم بعد از آن تعداد زیادی از دانشمندان مارا به شهادت رساندند،تصویب بودجه در کنگره آمریکا مستقیم با نام و نشان جهت کمک به ضد انقلاب در مقابله با ایران که بسیاری از این فتنه هایی که در سال ۸۸ انجام شد حداقل بخش زیادی را مردم ایران در شبکه های گوناگون آمریکایی و انگلیسی دیدند.

همه اینها که آشکار است،تعجب میکنم چرا بعضی ها پیدا میشوند و میگویند:ما اشتباه کردیم!ما چه اشتباهی کردیم؟

الان مگر کشور هایی که تحت نفوذ آمریکا هستند اوضاع خوبی دارند؟خود ژاپن که ظاهرا با آمریکا جنگ ندارد قانون کاپیتولاسیون در همین کشور به ظاهر دوست با آمریکا در حال اجراست

حسن کربلایی گفت: از همه مهم تر و آشکار تر طراحی دو کودتای بزرگ در کشور ما که یکی کودتای کوی دانشگاه تهران در سال ۷۸ بود و دیگری کودتای سال ۸۸ که هردو با حمایت مستقیم آمریکا انجام شد.

آقای هاشمی رفسنجانی جدیدا گفت:ما اشتباهاتی کردیم!

بله،از نظر ما شما اشتباهاتی کردید!اشتباه شما این بوده که گوش به حرف های مقام معظم رهبری ندادید،گوش به حرف امام (ره) ندادید و در جاهایی که باید از خودتان و فرزندانتان مراقبت می کردید نکردید!حالا هم که میگویید ما در سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی اشتباه کردیم،وقتی این حرف را میزنید معنایش این است که با سیاست های کلی که در قانون اساسی آمده است مخالفت می کنید!

وی در پایان گفت: نکته دیگری که باید درباره بعضی از انسان های ذلیل ذکر کنم،یک استادی که از نظر من زشت کلام است نه زیبا کلام که به نوعی زنگ تفریح سیاسیون شده و گاه گاهی حرف های خنده داری را درفضای مجازی عرضه میکند،اخیرا گفت:بزرگ ترین اشتباه ما این است که ما با آمریکا مخالفت میکنیم،اگرچه حرف او خیلی مهم نیست و نیازی هم نیست که به او پاسخ بدهیم ولی چطور این فرد تمام جنایت ها و خیانت ها ی آمریکا را نادیده گرفته است؟!

حضرت آقا در سخنان اخیر خود فرموده اند:سیاست های ما در منطقه با سیاست های آمریکا کاملا در مغایرت است،بنابراین ما چه رابطه ای میتوانیم با آمریکا داشته باشیم؟!

زیبا کلام اخیرا در دانشگاه شریف گفته است:برجام آغازی برای پایان شعار مرگ بر آمریکا است.امیدواریم که ان شا الله در روز آینده که ۱۳ آبان است مردم به ایشان و بقیه درس بزرگی بدهند و بگویند اتفاقا برجام آغازی است برای شدت گرفتن شعار مرگ بر آمریکا واین شعار جز وظایف دینی همه ماست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه