وقتی‌ خانواده یکی‌ از سران‌ فتنه از هوشمندی‌ رهبرانقلاب‌ می گوید

خانواده کروبی همچنین در مورد حکم حکومتی که در سال ۸۴ برای معین اعمال شد، نوشت: دوستانی که شما را وارد صحنه انتخابات کردند، نگاه دیگری به حضور شما داشتند و یک درصد احتمال تایید صلاحیتتان را از سوی رهبری نمی‌دادند، زیرا سال گذشته‌اش بیش از هشتاد نفر از نمایندگان مجلس ششم و صدها نیروی کیفی برای نمایندگی مجلس رد صلاحیت شده بودند و مقام رهبری با این حکم حکومتی هوشمندانه، می‌دانست چه می‌کند و چه نتیجه‌ای از آن خواهد گرفت.

وقتی‌ خانواده یکی‌ از سران‌ فتنه از هوشمندی‌ رهبرانقلاب‌ می گوید

به گزارش ۸دی، خانواده کروبی در پاسخ به مصطفی معین تأکید کرد حکم حکومتی رهبری درباره بازگرداندن وی به انتخابات ۸۴ (پس از رد صلاحیت توسط شورای نگهبان) هوشمندانه بود.
به نوشته سحام‌نیوز «معین ضمن مصاحبه‌ای درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ۸۴، با اشاره به حمایت خاتمی از خود، کروبی را مسئول تشتت‌آرای اصلاح‌طلبان در آن انتخابات می‌داند و به نظرسنجی‌های دولت وقت استناد می‌کند، در حالی که در دور اول آن انتخابات معین با ۴/۰۸۳/۹۵۱ رای پنجم شد و تنها در یک استان توانست رای اول را کسب کند. وی همچنین تصریح می‌کند که رئیس‌جمهور بدلیل مسئولیت‌اش محدودیت قانونی در حمایت از کاندیدا‌ها داشته اما علیرغم این محدودیت رسما از ایشان حمایت کردند و او همین حمایت را مبنایی می‌داند برای کنار رفتن دیگر کاندیداها به نفع ایشان.»

خانواده کروبی در پاسخ نامزد آن روز حزب مشارکت نوشت: فرموده‌اید «یکی از رقبای اصلی من نظرسنجی‌ها را قبول نداشت و معتقد به نظرسازی بود و من تنها نامزد از میان رقبای اصلی بودم که وعده یارانه ۵۰ هزار تومانی ندادم.» به درستی اشاره کردید. آقای کروبی نظرسنجی اصلاح‌طلبان دولتی را که با هدایت وزارت ]…[ وقت صورت می‌گرفت، نظرسازی می‌دانست و براساس همین نظرسازی‌ها بود که کف رای شما را ۱۸ میلیون در نظر گرفته بودند و سقف رای آقای کروبی را یک میلیون. با همین تخریب توانستند، بسیاری از حامیان آقای کروبی را جذب ستاد شما و آقای هاشمی کنند. به هر حال انتخابات برگزار شد و جنابعالی از میان هفت نامزد با چهار میلیون رای پنجم شدید و تنها نامزدی بودید که در استان خودتان اصفهان هم، رای اول را کسب نکردید، در حالی که آقای کروبی در ۱۱ استان رای اول را کسب کرد.

این پاسخ می‌افزاید: تناقض عجیبی در سخنان شما دیده می‌شود. در ابتدا، به درستی می‌گویید، خاتمی نباید دخالت می‌کرد، اما بلافاصله مشروعیت ماندن در انتخاباتتان را ناشی از حمایت ایشان می‌دانید. در این مورد از گفته‌تان آقای خاتمی باید توضیح دهند که در حالی که عضو مجمع روحانیون مبارز بوده و در سال ۷۶ این مجمع ایشان را به میدان آورد و آقای کروبی با همه توانش به حمایت از ایشان برخاست، چطور در سال ۸۴، مقابل رای مجمع روحانیون که عضو آن است می‌ایستد و در ابتدا آقای هاشمی را به میدان می‌آورد و بعد از تایید صلاحیت شما توسط رهبری، آقای هاشمی را رها کرده و از شما حمایت می‌کند؟ که بارها آقای هاشمی گلایه می‌کند که او را وسط میدان رها کردند و رفتند.

خانواده کروبی همچنین در مورد حکم حکومتی که در سال ۸۴ برای معین اعمال شد، نوشت: دوستانی که شما را وارد صحنه انتخابات کردند، نگاه دیگری به حضور شما داشتند و یک درصد احتمال تایید صلاحیتتان را از سوی رهبری نمی‌دادند، زیرا سال گذشته‌اش بیش از هشتاد نفر از نمایندگان مجلس ششم و صدها نیروی کیفی برای نمایندگی مجلس رد صلاحیت شده بودند و مقام رهبری با این حکم حکومتی هوشمندانه، می‌دانست چه می‌کند و چه نتیجه‌ای از آن خواهد گرفت. شما اگر این حکم را فراقانونی می‌دانستید نباید زیر بار آن می‌رفتید تا در آن مقطع، از این حکم بهره بگیرید و حالا با واژه‌ها بخواهید از بارش فرار کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه