۱۴۳ فقره گواهینامه صادراتی برای ۷۱۷۸ تن کالا به ارزش ۲۷۴ میلیارد صادر گردیده است

روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان خبر داد که طی هفت ماهه سال ۹۴ تعداد ۱۴۳ فقره گواهینامه صادراتی برای ۷۱۷۸ تن کالا به ارزش ۲۷۴ میلیارد ریال خرما، کشمش و چای به مقصد کشورهای روسیه، آذربایجان، اندونزی، مالزی، ازبکستان ، آلمان، ترکیه ، امارات عربی متحده و هندوستان صادر گردیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۳۴ درصد و از نظر وزن ۲۳ درصد کاهش و از نظر ارزش ۲۹ درصد افزایش داشته است.

۱۴۳ فقره گواهینامه صادراتی برای ۷۱۷۸ تن کالا به ارزش ۲۷۴ میلیارد صادر گردیده است

به گزارش ۸دی، روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان خبر داد که طی هفت ماهه سال ۹۴ تعداد ۱۴۳ فقره گواهینامه صادراتی برای ۷۱۷۸ تن کالا به ارزش ۲۷۴ میلیارد ریال خرما، کشمش و چای به مقصد کشورهای روسیه، آذربایجان، اندونزی، مالزی، ازبکستان ، آلمان، ترکیه ، امارات عربی متحده و هندوستان صادر گردیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد ۳۴ درصد و از نظر وزن ۲۳ درصد کاهش و از نظر ارزش ۲۹ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش از این مقدار ۴۰۱ تن چای به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد ریال در ۱۲ فقره گواهینامه می باشد. ضمنا،ً در همین مدت تعداد ۱۶۲ اظهارنامه تعیین تعرفه صادراتی با آزمون ۱۵۶ نمونه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این مدت ۱۴۰۸ اظهارنامه واردات اجباری با آزمون ۱۹۲۵ نمونه برای بیش از ۸۷۵ هزار تن کالا مورد ارزیابی انطباق قرارگرفت که در مقایسه با سال قبل در همین مدت از نظر تعداد ۳۰ درصد و از نظر وزن ۵ درصد افزایش داشته است. همچنین ۳۳۲ اظهارنامه تعیین تعرفه با آزمون ۳۰۱ نمونه برای ۸۳۵۰۰ تن کالا مورد بررسی قرار گرفت. عمده واردات شامل ورق های فلزی سرد و گرم، شمش فولادی ، ناودانی و چوب از کشورهای روسیه، قزاقستان، اوکراین و آذربایجان می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه