بازتاب گسترده سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌های عربی

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه آن بخش از سخنان معظم‌له درباره برگزاری انتخابات در سوریه برای حل بحران این کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای داشت.

بازتاب گسترده سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در رسانه‌های عربی

به گزارش ۸دی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر امور خارجه و سفرا و کارداران جمهوری اسلامی اظهار داشتند سیاست خارجی کشور مانند همه‌ی کشورهای جهان بر منافع بلندمدت و اصول و ارزش‌ها استوار است و با رفت‌وآمد دولت‌ها با سلایق سیاسی گوناگون، تغییر نمی‌کند، دولت‌ها فقط در تاکتیک‌ها و ابتکارات اجراییِ راهبردهای سیاست خارجی تأثیرگذار و دخیلند.

 

 

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه آن بخش از سخنان معظم‌له درباره برگزاری انتخابات در سوریه برای حل بحران این کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای داشت.

 

 

شبکه العربیه:

 

این شبکه خبری با پوشش بخش هایی از سخنان آیت الله خامنه ای اعلام کرد که {آیت الله} خامنه ای رهبر عالی ایران خواستار حل بحران سوریه از طریق انتخابات شده است.

 

 

المنار:

 

این شبکه خبری با انتشار بخشی از سخنان رهبر انقلاب در وب سایت خود گزارش داد: امام سید علی خامنه ای اعلام کرد که تصمیم گیری کشورهای بیگانه درباره نظام سیاسی در سوریه یک بدعت خطرناک است و حل بحران سوریه از طریق برگزاری انتخابات و قطع حمایتهای مالی و تسلیحاتی از تروریستها محقق خواهد شد.

 

 

القدس العربی:

 

این روزنامه چاپ لندن به نقل از امام خامنه ای نوشت که آمریکا راه حل مشکلات منطقه نیست بلکه جزئی از آن است و مذاکره با این کشور درباره مسائل منطقه ای بی معناست.

 

القدس العربی همچنین به نقل از مقام معظم رهبری برگزاری انتخابات را تنها راه حل بحران سوریه دانست.

 

 

رای الیوم:

 

این روزنامه الکترونیکی نیز با انتشار بخشهای مهم سخنان امام خامنه ای در این دیدار اعلام کرد که رهبر ایران مذاکره با آمریکا بر سر مسائل منطقه ای را بی فایده دانسته است.

 

رای الیوم همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که حل بحران سوریه باید از طریق برگزاری انتخابات صورت گیرد.

 

 

العهد:

 

این وب سایت خبری هم با پوشش بخش های مهمی از سخنان رهبر انقلاب  در جمع وزیر خارجه، سفرا و کارداران جمهوری اسلامی ایران به نقل از معظم له اعلام کرد که سیاست های آمرکیا عامل هرج و مرج در منطقه است.

 

 

العهد همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که تصمیم گیری کشورهای بیگانه درباره نظام سیاسی در سوریه یک بدعت خطرناک است.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علیرضا
سیاست های آمرکیا ---- اصلاح شود
در حاشیه