ابتکار جالب امام جمعه اسالم برای وحدت اهل تشیع و تسنن+ تصاویر

به ابتکار امام جمعه اسالم و دعوت وی از علمای اهل سنت در ظهر پنجشنبه، علمای اهل سنت با حضور در هتل هد هد، بار دیگر در محیطی گرم و صمیمی در کنار هم نشستند.

ابتکار جالب امام جمعه اسالم برای وحدت اهل تشیع و تسنن+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت اسلام اصغر جدایی جدائی امام جمعه اسالم، به ابتکار امام جمعه اسالم و دعوت وی از علمای اهل سنت در ظهر پنجشنبه، علمای اهل سنت با حضور در هتل هد هد، بار دیگر در محیطی گرم و صمیمی در کنار هم نشستند.

در پایان برنامه، ضمن سخنانی اظهار داشت: در دنیایی که هر روز یک فرقه انحرافی و یا عرفان های کاذب سر در می آورند، اسباب انحراف جوانان بسیار زیاد شده است و در این مقطع رسالت علما خیلی سنگین و حساس است، ما نیاز داریم حداقل ماهی یک نشست هم اندیشی با هم داشته باشیم که حداقل خروجی اش همدلی و صمیمیت بیش تر است.
وی افزود: امروز اخلاق و تربیت در معرض تهدید جدّی است مباحث معاد خیلی کم مطرح می شود. من از شما علما خواهش می کنم به جای مباحث اختلافی، بیش تر به مباحث اخلاقی و تربیتی و معاد شناسی بپردازیم.
امام جمعه اسالم با بیان اینکه دشمن، ایمان مردم ما را هدف قرار داده است گفت: من معتقد به سال وحدت هستم و باید در طول سال برنامه های وحدت آفرین داشته باشیم در ماه محرم هم انصافاً اظهار ارادت همه اقشار شیعه و سنی به امام حسین (ع)، امام حسینی که در روایات اهل سنت هم می فرماید: «سیدا شباب اهل الجنه» یا « حسین منی و انا من حسین» فوق العاده زیبا بود.
حجت الاسلام جدایی تأکید کرد: در هر حال این اظهار ارادت جامعه اهل سنت در اسالم به ساحت مقدس فرزند پیامبر (ص) بسیار قابل تقدیر و تشکر بود.

در پایان مراسم امام جمعه اسالم با تقدیر و تشکر از حضور مهمانان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم از این نشست ها و جلسات بیش تر داشته باشیم و بیش تر در خدمت علمای اهل سنت باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رشتی
عالیه. دم این امام جمعه گرم. درود بر ایشان. درود بر برادران اهل سنت.
در حاشیه