Nestle شرکت کودک کش در خیابان های رشت جولان میدهد/تصاویر

این روز ها شاهد تبلیغ یک شرکت اسراییلی در خیابان های رشت هستیم.شرکت نستله در دولت اصلاحات مجوز ثبت شرکت خود را گرفته و دست به سرمایه گذاری در دو مرحله نموده است

Nestle شرکت کودک کش در خیابان های رشت جولان میدهد/تصاویر

به گزارش ۸دی، در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۷۱ در یک قانون جامع و صریح، مجلس شورای اسلامی قانونی با عنوان «قانون واحده اسلامی» به تصویب می‌رساند که جای هیچ گونه توجیه و سهل‌انگاری باقی نمی‌گذارد:
«ماده ۱ – عقد هر گونه قرارداد – چه مستقیم و چه از طریق واسطه با شرکتها یا اشخاص مقیم اسرائیل یا با افراد تبعه اسرائیل یا افرادی که برای اسرائیل یا به نفع آن کشور کار می‌کنند صرف نظر از محل اقامت آنان، برای کلیه افراد حقیقی یا حقوقی ممنوع می‌باشد و به ویژه زمانی که این گونه قراردادها در‌ارتباط با معاملات بازرگانی، عملیات بازرگانی یا هر گونه مبادله‌ای بدون توجه به ماهیت آن منعقد می‌شود. شرکتها و مؤسسات ملی و خارجی که در‌اسرائیل دارای منافع، شعب یا نمایندگی هستند نیز باید از انجام هر گونه معامله با شرکتها و اشخاص فوق‌الذکر خودداری کنند.»

همچنین امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمود: رابطه با اسرائیل و عمال آن، چه رابطه ی تجاری و چه رابطه ی سیاسی، حرام و مخالفت با اسلام است. باید مسلمین از استعمال امتعه ی اسرائیل خودداری کنند. از خداوند تعالی نصرت اسلام و مسلمین را خواستار است.(صحیفه ی امام، جلد ۲، صفحه ی ۱۳۹، ۱۷ خرداد ۱۳۴۶، پیام به دولت ها و ملت های مسلمان)

با توجه به این قانون و تذکر معمار انقلاب این روز ها شاهد تبلیغ یک شرکت اسراییلی در خیابان های رشت هستیم. شرکت نستله در دولت اصلاحات مجوز ثبت شرکت خود را گرفته و دست به سرمایه گذاری در دو مرحله نموده است.شرکت نستله، مالک بیش از نیمی از سهام شرکت اسرائیلی Osem (از بزرگترین شرکت‌های غذایی اسرائیل) است.با روی کار آمدن دولت اعتدال که در سیاست خارجه تساهل و تسامح را دنبال نموده است این سیاست رویکرد داخلی هم پیدا کرده است. واردات کالا های لوکس،تبلیغ کالا های اسراییلی و دیگر موارد نتیجه این سیاست داخلی شده،که حتی به خیابان های رشت هم کشیده شده است.نکته جالب در این تبلیغات که ظاهرا کم هم نیستند نشانی از فروشنده یا واحد فروش آن در رشت نیست که تصاویر آن را در ادامه میبینید:

A

در پایان باید پرسید کدام نهاد و سازمان مسئولیت پیگیری این دست نخلفات را بر عهده دارد؟

باید پرسید پول به دست آمده از این تبلیغات به جیب کدام نهاد ریخته خواهد شد؟

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دیبا
خدا شفا بده
ناشناس در پاسخ به دیبا
انشاالله خدا همه ارادتمندان به غرب را با مولایشان محشور کنه
در حاشیه