با جا نمایی عوارضی در امام زاده هاشم، به مردم رودبار ظلم شده است / راهکاری برای رفع این مشکل پیدا نکردیم

استاندار گیلان، با بیان اینکه با جا نمایی عوارضی در امام زاده هاشم، به مردم رودبار ظلم شده است، گفت: متاسفانه هنوز راهکاری برای رفع این موضوع پیدا نشده است، اما تمام تلاشمان را در رفع این مشکل بکار خواهیم بست.

با جا نمایی عوارضی در امام زاده هاشم، به مردم رودبار ظلم شده است / راهکاری برای رفع این مشکل پیدا نکردیم

به گزارش هشت دی به نقل از زیتون خبر جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان، حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار و جمعی از مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار برگزار شد.

استاندار گیلان:
برای اجرای پروژه عظیم پتروشیمی لوشان بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار اولیه نیاز است

استاندار گیلان در شورای اداری شهرستان رودبار، ضمن گرامیداشت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، به تشریح توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان رودبار پرداخت و بیان کرد: همه مناطق شهرستان رودبار را به خوبی می شناسم و نسبت به مشکلات و محدودیت هایش اشراف کامل دارم.
دکتر محمدعلی نجفی با بیان اینکه بسیاری از عقب ماندگی های شهرستان جبران شده است، گفت: با همکاری مدیران استان و شهرستان رودبار بخش اعظمی از شاخص های این شهرستان جبران شده است، اما می بایست با تلاش بیشتر، رضایتمندی عمومی را بدست آورد.
به گفته وی، تعامل و همراهی ائمه جمعه شهرستان رودبار، سهم بزرگی در حل مشکلات شهرستان داشته است و استمرار این فرایند به توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد انجامید.
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت مقوله تولید و اشتغال به مقایسه وضعیت تولید، اشتغال و صنعت استان نسبت به سال های گذشته پرداخت و اظهار کرد: دولت قدم های مثبتی در راستای تامین معیشت و رفاه مردم برداشته است.
نجفی، اجرایی شدن پروژه سد دیورش را از خواسته ها و مطالبات به حق مردم رودبار دانست و بیان کرد: با پیگیری هایی که از سوی نماینده و فرماندار شهرستان صورت گرفته است این مهم در آینده نزدیک تحقق پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه پتروشیمی لوشان، تحقق این مهم را رافع بسیاری از مشکلات استان دانست و اذعان کرد: برای اجرای پروژه عظیم پتروشیمی لوشان بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار اولیه نیاز است که در این راستا با شرکت های بزرگ کشور رایزنی هایی صورت گرفته است.
استاندار گیلان، از کاهش آمار بیکاری در گیلان خبر داد و اضافه کرد: از رتبه دوم بیکاری در کشور به رتبه نُهم ارتقاء پیدا کردیم، که این مهم نشان دهنده تلاش های شبانه روزی مدیران استانی بوده است.
نجفی، از تشکیل شورای اشتغال در شهرستان رودبار خبر داد و یادآور شد: سخت پیگیر تعیین تکلیف شرکت های گروه امیرمنصور آریا هستیم.
وی با بیان اینکه با جا نمایی عوارضی در امام زاده هاشم، به مردم رودبار ظلم شده است، گفت: متاسفانه هنوز راهکاری برای رفع این موضوع پیدا نشده است، اما تمام تلاشمان را در رفع این مشکل بکار خواهیم بست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه