تیراندازی برادران شرور

دو برادر که برای انتقام از صاحب یک قهوه خانه اقدام به تیراندازی و قمه کشی کرده بودند پس از ۳ ماه فرار از دستان قانون دستگیر شدند.

تیراندازی برادران شرور

به گزارش ۸دی به نقل از سرویس حوادث جام ؛ ساعت ۱۰ دقیقه بامداد ۲۲ تیرماه گروهی از اراذل و اوباش سطح یک خیابان زمزم با دو دستگاه خودروی پراید و پژو جلوی یک قهوه خانه توقف کرده و با در دست داشتن قداره ، قمه، اسلحه  و چوب به قهوه خانه حمله ور شدند.

این اراذل و اوباش شرور ابتدا چندین دستگاه موتور سیکلت را به همراه شیشه های قهوه خانه و شیشه یک دستگاه خودروی مزدا  تخریب کردند و سپس یکی از افراد داخل قهوه خانه را به هویت محمد مورد ضرب و جرح قرار دادند  و سپس با تیراندازی در وسط میدان به کار خود پایان داده و متواری شدند.

این اتفاق خونین که موجی از وحشت در محله‌ها را به وجود آورده بود، باعث شد تا موضوع جهت رسیدگی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار بگیرد.

در بررسی های اولیه مشخص شد که این اراذل و اوباش با صاحب قهوه خانه به نام صمد خصومت شخصی داشتند و همچنین محمد نیز که از حمله این افراد شرور دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

به دنبال این موضوع عوامل این پایگاه اقدامات اطلاعاتی خود را در سطح منطقه آغاز کردند و پس از یک هفته فعالیت موفق به دستگیری سه تن از اراذل و اوباش به نامهای حمید، یوسف و محسن را در یک عملیات شبانه دستگیر کرده ولی بازهم موفق به دستگیر عاملان اصلی تیراندازی که دو برادر به نام جلال و حمید بودند، نشدند.

فعالیت‌های پلیس امنیت ادامه داشت تا اینکه ماموران مخفیگاه متهمان را در شهرستان شهریار که یک خانه ویلایی بود، شناسایی کنند.

به دلیل اینکه متهمان دائما تغییر مکان می‌دادند پلیس مجبور شد برای دستگیری آنان تمام مناطق احتمالی این دو برادر شرور را زیر نظر قرار دهند. درنهایت شب گذشته این دو برادر در قهوه‌خانه‌ای در شهریار شناسایی شده و پلیس در یک عملیات ضربتی در حالی قصد صدمه زدن به ماموران را داشتند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ماموران از ویلای متهمان تعدادی قمه، مقداری تریاک و دو دستگاه خودرو سرقتی کشف و ضبط کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه