کارگرنیا: ثبات مدیریت در شهرداری وجود ندارد/ باقری: شهرداری پیاده راه سازی را به رفع مشکل شیرابه ها ترجیح داده است

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ثبات مدیریت در شهرداری وجود ندارد وامنیت شغلی دیده نمی شود، گفت: نمی دانیم عزل ونصب هاکی پایان می یابد.

کارگرنیا: ثبات مدیریت در شهرداری وجود ندارد/ باقری: شهرداری پیاده راه سازی را به رفع مشکل شیرابه ها ترجیح داده است

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، محمدحسین واثق کارگرنیا در صدو پانزدهمین جلسه شورای شهر رشت با اشاره به عزل و نصب ها درشهرداری رشت، اظهار کرد: یکی از مدیران شهری در تماس تلفنی بغضش شکست وگفت بالباس خیسی که در حین کار به تن داشتم تماس گرفتند و گفتند در سیستم اداری جابه جاشده اید

وی با بیان اینکه ثبات مدیریت در شهرداری وجود ندارد وامنیت شغلی دیده نمی شود، گفت: شورا دخالتی درامور شهری ندارد اما متاسفانه افراد غیرمتخصص وارد می شوند و نمی دانیم عزل ونصب هاکی پایان می یابد.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه پیاده راه سازی جز اولویت های شهرداری قرار گرفته است، بیان کرد: شورای ترافیک استان مجوز این طرح را صادرکرده و شهرداری باید دغدغه ومشکلات افراد وکسبه ناراضی رالحاظ کند.

وی با بیان اینکه پیاده راهسازی مشکل ترافیک شهر را حل نخواهد کرد، ادامه داد: باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی را تزریق کرد.

کارگرنیا با بیان اینکه ۷۰اتوبوس تعمیری داریم و تنها ۳۰اتوبوس فعالند، گفت: تاکسی تلفنی هاسامانی ندارند و در بلاتکلیفی قرار دارند و دنبال کارت ترافیک هستند.

این عضو شورای شهر رشت ادامه داد: اختلاف تاکسیرانی و اصناف نباید بیش از این مشکل سازشود و ردیف بودجه باید مشخص و شفاف سازی شود.

رضا رسولی عضو شورای شهر در ادامه این جلسه گفت: نقاط زیادی از شهر فاضلابشان رو باز است و شبکه فاضلاب شهر فرسوده است.

وی با بیان اینکه شهر از فقدان مدیریت یکپارچه رنج می برد، گفت: نظارت بر سیستم فاضلاب شهر باید سختگیرانه باشد.

عضو شورای شهر رشت افزود: وضعیت داماش آتش زیر خاکستر است و شورا باید پیگیر پاسخ ۹ نفر از اعضای شورا در این رابطه باشد.

محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت در این جلسه با انتقاد از اینکه پیاده راه سازی به رفع مشکل شیرابه هاترجیح دارد، افزود: باشنیدن آمار سرطان در شهر درد استخوان گرفتم.

وی با بیان اینکه زمین های نسخی از موهبت زیر ساخت هامحرومند، گفت: بودجه های لندفیل سراوان و چپ گرد حمیدیان را نباید صرف پیاده راه سازی کرد.

باقری خطیبانی با بیان اینکه زیرساخت بی آر تی در شهر آماده نیست، بیان کرد: طرح بی آر تی را به اجرا گذاشته ایم ولی ماشین نداریم.

محمد علی رفیعی نیز در ادامه گفت: طرح بی آرتی را شورای ترافیک استان تصویب کرده است واجرای طرح ترافیک ربطی به شورا ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
hasan
سلام علیکم . من کاری به دعواهای جناحی ندارم . خدا اجر هر کسی که کاری واسه شهر انجام میده در هر جناحی که هست را بدهد . قرار بود عده ای از ما دست فروشان رو در خیابان شیک ساماندهی کنند . قرار بود در انتهای کوچه زیبایی املاک را بخرند و غرفه باز کنند . اما چه شد ؟ دست فروشان به جز خیابان شیک حاضر نیستند به جایی دیگر بروند . چرا فکر به حال کوچه زیبایی و دست فروشان شیک نمیکنید . با این کار هم نان به سفره عده ی زیادی میا د و هم اینکه وضعیتی که کوچه زیبایی پیدا کرده که معتاد و مواد فروش پر شده سامان پیدا میکنه . سال پیش جلساتی با مالکین آنجا برقرار شد و از ما دستفروشان نیز خواسته شد تا به شورا بیاییم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد . تغییر مرکز شهر خوبه اما با وضعیت اینکه قلب خیابان شیک شده معدن مواد فروشا و بیچاره دستفروشها هم گرفتارند .
در حاشیه