آماده اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در هر زمان و هر مکانی هستیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه آماده اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در هرزمان و هر مکانی هستیم گفت: بارها توانمندیمان را در آب‌های آزاد به کشورهای مختلف نشان داده‌ایم.

آماده اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در هر زمان و هر مکانی هستیم

به گزارش ۸دی، امیر حبیب‌الله سیاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آستان‌خبر بابیان اینکه تفکر ما در برابر هرگونه تجاوز دشمن مصداق آمادگی در برابر حمله شب‌ هنگام دشمن است اظهار داشت: تدبیر مقام معظم رهبری در ارتباط با نیروهای مسلح این است که بدون توجه به هر برنامه‌ای آمادگی لحظه‌ای خودمان را حفظ کنیم.

وی با تأکید به اینکه ما لحظه‌ای از آمادگی رزمی‌مان غفلت نمی‌کنیم بیان کرد: ما همواره آمادگی خود برای دفاع از مرزها، منافع و مرزهای کشور به‌ویژه در نیروی دریایی و آب‌های آزاد حفظ می‌کنیم.

سیاری به حضور ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌ها آزاد اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بارها توانمندی خود را به کشورهای مختلف دنیا نمایش داده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه ما در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در هر زمان و هر مکانی آمادگی کامل داریم افزود: در سه ماه آخر سال جاری یک رزمایش برای نمایش آمادگی نیروهای دریایی ارتش برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور خود در شب تاسوعا در فرماندهی آموزش تکاوری نیروی دریایی در منجیل گفت: به‌منظور زیارت آستان مقدس حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف و همچنین زیارت مزار شهید پرندآور وارد آستانه‌اشرفیه شدم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بابیان اینکه جمشید پرندآور از هم‌رزمان بنده و جزو نخستین شهید تکاوران دریایی در کردستان بود اظهار کرد: این شهید از تکاوران آموزش‌دیده در منجیل بود و در اوایل انقلاب و در شانزدهم شهریور سال ۱۳۵۸ در منطقه سردشت کردستان در مقابله با عناصر ضدانقلاب براثر اصابت گلوله توپ ۱۰۶ میلی‌متری به شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه