دانشجو پیرو خط امام راضی به سخنرانی در مراسم ۱۳ آبان نشد/ آیا ابتکار پشیمان است؟

معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور که امروز به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان تمایلی برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان گیلان ندارد از چهره های معروف دانشجویان پیرو خط امام و تخسیر کننده لانه جاسوسی در سال ۵۸ است.

دانشجو پیرو خط امام راضی به سخنرانی در مراسم ۱۳ آبان نشد/ آیا ابتکار پشیمان است؟

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، برخی از چهره ها و شخصیت هایی که در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتند امروز کلیددار پست های مدیریتی کشور هستند.

معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست کشور که امروز به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان رضایتی برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان گیلان ندارد از چهره های معروف دانشجویان پیرو خط امام و تخسیر کننده لانه جاسوسی است.

ابتکار به خاطر تسلطش به زبان انگلیسی کار ترجمه و گفت وگو با رسانه های خارجی را انجام می داد. معصومه ابتکار همان چهره ای است که رسانه های خارجی از او به عنوان خواهر مری یاد می کنند. او در دولت اصلاحات معاون رئیس جمهور شد و هم اکنون هم به عنوان رئیس سازمان محیط زیست فعالیت می کند.

گفتنی است محمد احمدی‌پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در جلسه هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان، با اشاره به دعوت از شخصیت های برجسته کشوری برای حضور در این مراسم، گفت: می‌شد از دانشجویان پیرو خط امام (ره) دعوت کرد اما خانم ابتکار راضی نبود.

در اینجا سؤالی که مطرح می شود این است که آیا ابتکار از اقدامات خود در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پشیمان است؟!

معصومه ابتکار در گفت و گویی در پاسخ به این سؤال که فکر می کنید در آینده چه برخوردی با دانشجویان خط امام شود؟، گفت:گفتنش سخت است. امیدوارم بعدها جوانان امروزی موقعیت دانشجویان پیرو خط امام در آن زمان را بفهمند. به هر حال این دانشجویان نقشی کلیدی در یکی از مهم ترین فرازهای انقلاب داشتند و با هر زاویه یی که به این قضیه نگاه کنیم پدید آورندگان این جریان نیروهای کلیدی و اثرگذارند و وفاداریشان به انقلاب قطعی است. خیلی سخت است که بگوییم طراحان جریان ۱۳ آبان بعدها به دنبال فروش مملکت به امریکا رفتند.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا از این کار پشیمان نیستید، تصریح کرد: هیچ وقت پشیمان نبوده ام. حالا هم نیستم و ان شاءالله پشیمان نخواهم شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه