احتمال کارشکنی حامیان نفوذی فتنه در وزارت آموزش و پرورش در برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

برخی عناصر حامی فتنه در آموزش و پرورش در تلاشند تا مانع از همکاری این وزارتخانه برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شوند.

احتمال کارشکنی حامیان نفوذی فتنه در وزارت آموزش و پرورش در برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش ۸دی، در حالی که هر ساله راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار می شود شنیده های خبرنگار جهان حاکی از تلاش برخی نفوذی های حامی فتنه در وزارت آموزش و پرورش برای متقاعد کردن مسئولان این وزارتخانه جهت ممانعت از حضور دانش آموزان در این راهپیمایی است.

به گزارش جهان، این اقدام در حالی صورت می گیرد که طی دو سال گذشته، آمریکا به عنوان مصداق کامل استکبار، بر خلاف همه تعهداتش در توافقهای ژنو و لوزان، اقدام به تحریم مجدد ایران در برخی از حوزه های تجاری و اقتصادی نموده است.

از سویی رهبر انقلاب در دیدار ماه رمضان دانشجویان، در پاسخ به این سؤال که “وضعیت چه می شود” فرمودند: “مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است. به مسئولین مذاکره کننده نیز گفته ایم که فقط در موضوع هسته ای حق دارید مذاکره کنید و با اینکه طرف امریکایی گاهی مسائل منطقه، از جمله سوریه و یمن را پیش می کشد، مسئولین ما می گویند در این مسائل مذاکره نمی کنیم.”/ جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه