مردم شفت به تنگ آمده اند/ شورای شهر شفت را منحل کنید

بازاریان شفت در نامه ای سرگشاده به شهردار و مسئولین شهرستان و استان خواستار تعیین تکلیف وضعیت شهرداری شدند

مردم شفت به تنگ آمده اند/ شورای شهر شفت را منحل کنید

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت بازاریان شفت در نامه ای سرگشاده به شهردار و مسئولین شهرستان و استان خواستار تعیین تکلیف وضعیت شهرداری شدند. در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای  صفر آذری شهردار شفت طبق بخشنامه ای در تاریخ ۱۳ مردادماه امسال از کسبه و بازاریان شفت خواسته بودید که عوارض خود را هر چه سریعتر به شهرداری پرداخت کنند

در این بخشنامه ضمن فرصت ۷۲ ساعته به بازاریان برای مراحعه به واحد درآمد شهرداری تهدید کرده اند که درصورت عدم مراجعه قانونا با آنان برخورد می شود.

خب ما هم حرفی نداشتیم و قبول داریم این کار شهردار و شهرداری قانونی و صحیح است اما ذکر چند نکته می تواند زوایای دیگری از این درخواست را روشن نماید
در ابتدا باید اذعان کنیم پرداخت عوارض وطیفه شهروندان است و بازاریان هم تاکنون در حد توان این وظیفه را ادا کرده اند و این بار هم کسانی که قادر به پرداخت عوارض بودند سهم خود را پرداختند، اما جناب شهردار خواهشا با ما صادق باشید و بگویید این مبالغ دریافتی کجا صرف می شود؟

کارمندان اداره شما که چند ماهی است حقوق نگرفتند، ماشین آتش نشانی شهرداریحالا روز خوبی ندارد، شنیدیم بخاطر عدم مدیریت به دادگاه  هم معرفی شدید عضو شورای شهر هم که می گوید که برداشت های شما از پول های درآمدی شهرداری غیر قانونی است، حال بگویید عوارض بازاریان صرف چه چیزی می شود؟ جسارتا می خواهید بدهی ۱۵ میلیونی پول نهار و شام خودتان را بدهید؟

جناب شهردار و اعضای شورای شهر حداقل کمی در پیاده رو های شهر قدم بزنید و ببینید زمانی که رحمت خدا از آسمان می بارد مردم با هر قدم برداشتن بر روی موزاییک های پیاد رو ها منظر گل آلود شدن کفش و لباسشان هستند، در این مدتی که شما مسئولیت شهرداری شفت را به عهده گرفتید حتی از پس این کار هم بر نیامدید، عوارض بدهیم که چه اتفاقی در شهر رخ دهد؟ احتمالا پروژه پر کردن جیب تان از محل این عوارض تکمیل می شود.

جناب آذری شما خوب می دانید بازاریان شفت نیز به مانند بقیه جامعه به علت تورم سال های اخیر مشکلات خاص خود را دارند، شنیدیم  به کارمندان خود حواله خرید جنس و کالا داده اید، می شودبگویید این حواله ها را به کدام مغازه یا فروشگاه شفت فرستاده اید؟ آبا جز این نیست که کارمندانتان را به شهر های اطرف و از جمله رشت معرفی می کنید؟ شما بگویید انصاف است بازاری شفت عوارضش را به شهرداری پرداخت کند آنگاه شما کارمندتان را به شهر دیگری معرفی کنید؟ اصلا اگر این کار را در شهر دیگری انجام دهند کسی ریالی به شهرداری پول می دهد؟

بهر حال اکنون نه دوران قاجاریه هست و نه اینجا شام و کوفه، مردم شفت از این همه بی مدیریتی مردم به تنگ آمده اند،جناب استاندار و مسولین زیربط خواهشا یا شورای شهر را منحل کنید تا از این همه اختلاف در شهر  خلاص شویم یا که افسار این مجموعه افسار گسیخته را به فرد مطمئنی بسپارید.

مردم شفت به تنگ آمده اند.

صبح شفت، ضمن دعوت از شهردار و اعضای شورای شهر به تمکین درخواست بازاریان و پاسخگو بودن رفتار و عملکرد خود ، اقدام به انتشار این درخواست کرده است و هیچ مسئولیتی در زمینه صحت یا کذب بودن این خبر را برعهده نمی گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه