تعطیلی چوکا ، دروغی بزرگ/فروش چوب های شفارود غیر قانونی است/ اوّل دی ماه تولید را آغاز می کنیم

مدیر عامل چوکا گفت: انشالله در تاریخ ۱ دی ماه تولید را آغاز می کنیم، کارخانه چوکا تا همین امروز هم علی رغم همه ی مشکلات، حقوق ها را پرداخت کرده است و معوقه هم نداریم. در حالی که در همین شهرک صنعتی رشت بسیاری از شرکت ها هستند که ۷، ۸ ماه است حقوق پرداخت نکرده اند.

تعطیلی چوکا ، دروغی بزرگ/فروش چوب های شفارود غیر قانونی است/ اوّل دی ماه تولید را آغاز می کنیم

پس از درج خبر وضعیت کنونی چوکا و پیگیری های خبرنگار ۸دی (+ و +) به منظور شفاف سازی وضعیت چوکا گفت و گویی صمیمانه را با مهندس وزوایی مدیر عامل چوکا ترتیب دادیم که در ادامه می خوانیم:

کمی از سابقه خودتان بگویید
بنده محمد رضا وزوایی هستم، مهندسی برق ام را سال ۵۳ از دانشگاه شریف تهران گرفته ام ، سال ۱۳۷۴ هم از دانشگاه مدیریت تهران فوق لیسانس مدیریت صنعتی گرفتم، الان هم دانشجوی دکترا هستم.
تقریبا ۴۳ سال است در صنعت شاغلم، از بعد از انقلاب هم در تمام صنایع بودم ، صنایع ملی ایران ، هم ملی کردیم ، هم اداره کردیم ، هم تحویل دادیم ، هم گفتن خصوصی کنید، خصوصی کردیم، گفتن توسعه بدید، توسعه دادیم، و خیلی چیزهای دیگر…
chooka (1)

وی افزود: من مدت های مدید عضو شورای مدیریت صنایع ملی ایران بودم و مدیر گروه صنایع سلولوزی و بسته بندی و در دوره های مختلف صنایع بزرگ در کشور زیر نظر من بوده و اداره شده ، یه دوره ای معاون وزیر تعاون بودم ، مدیر ایران خودرو بودم ، مدیر کاغذ پارس بودم که تولیدا ش را تا ۷۰ هزار تن رساندیم اما الان کارخانه اش اوراق شده است و اراده ای هم برای درست کردنش نیست چون منافع جای دیگری است ، و اولین دبیر کل اتاق تعاون هم بودم و ….

چه زمانی مدیر چوکا بودید و چه کردید؟
یکی از همین شرکت هایی که من مدیریتش را بر عهده داشتم چوکا بود. در دهه ۶۰ و زمانی که بعد از انقلاب متوقف بود و طی مثلا ۵ سال تولید اش به ۸ هزار تن در سال رسیده بود در حالی که ظرفیت اسمی اینجا ۱۵۰ هزار تن بود.
وزوایی اضافه کرد: در آن زمان وزیر دید وضعیت بحرانی است، ما را صدا زد و گفت مهندس بسم الله کار خودتان است ، ما هم اون موقع آمدیم اینجا را زیر نظر گرفتیم ، به پیشنهاد خود من صنایع ملی، چوکا را به قیمت یک ریال از دولت خرید و اینگونه چوکا را از بند ناف دولت و تبصره و ماده جداکردیم و خلاصه شکوفا شد ، تولید را تا ۱۴۰ هزار تن رساندیم و از اینجا رفتیم…
چطور شد دوباره به چوکا برگشتید؟
دوستان گفتند فلانی چوکا مشکل دارد بیا اینجا، گفتیم چشم، مقداری زمان برد تا حکم آماده شد، ما هم بلند شدیم آمدیم اینجا در تاریخ چهارم آبان سال ۹۳ ، همین اول که رسیدم یک جلسه گذاشتیم در آمفی تئاتر، وضعیت چوکا را جویا شدیم و پرسیدیم پول چقدر داریم، گفتند ۲ میلیارد، گفتیم بد نیست. پرسیدیم حقوق را پرداخت کرده اید، گفتند بله حقوق ماه مهر را داده ایم، گفتم چقدر بود، گفتند دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، گفتیم خوب این عدد که نجومیست، برای تولید هم چوب نداشتیم ، فقط ۱۰ هزار تن آخال و کاغذ باطله بود ، خلاصه با چنگ و دندان شروع کردیم به تولید…
وزوایی اضافه کرد: اما بعد از یک مدت کوتاهی هر چقدر بیشتر تلاش می کردیم،تولید کمتر می شد و دچار خرابی های متعدد در قسمت های مختلف می شد، شده بود مثل ماشین مشتی ممدلی نه بوق داره نه صندلی، هرچه ما درست می کردیم قسمت دیگری خراب میشد.
گفتیم اینگونه نمی توان ادامه داد، ما به جای ۱۵۰ هزار تن، حداکثر داریم ۲۰ هزار تن تولید می کنیم. بعدش نوبت به بدهی ها و قطعی ها رسید. ۸.۵ میلیارد فقط بدهی گاز بود، بعد برق هم اضافه شد، چوب هم قطع شد، طلبکار ها هم هجوم آوردند ، کاغذ باطله هم قطع شد.chooka (2)
ماجرای اعتصاب کارکنان چوکا چه بود؟
در میان این محاصره مشکلات اعتصاب چی هم اضافه شد. تعدادی از کارکنان تجمع کردند و هرچه از آنها خواستیم به سالن همایش بیایند و درخواست ها و اعتراض های خود را مطرح کنند راضی نشدند و در نهایت تعداد اندکی از آنان در حدود ۲۰ نفر در ورودی چوکا تجمع کردند و رسانه ها هم آن را با آب و تاب و بدون اطلاع از حقیقت ماجرا بازتاب دادند.
آیا بازسازی چوکا نیاز به تعطیلی داشت؟
اولا که چوکا تعطیل نشده است، فقط تولید متوقف شده است ، همین حرف را وقتی جناب اصغریان اظهار کردند به ایشان گفتم که چرا خلاف واقع می گویید و از ایشان خواستم که از این پس کلمه تعطیلی را بکار نبرند که از آن به بعد در هیچ جلسه ای تکرار نکردند این را.
وزوایی افزود: چوکا تعطیل نیست بلکه در حال بازسازی است و نمی دانم آقایان تامینی و عاشوری این حرف ها را از کجا می زنند، طی این یک سال که ما اینجا هستیم هیچ یک از آنها حتی یک بار برای بازدید از چوکا که نماد عظمت صنعت گیلان و ایران است نیامده اند.
وی در خصوص لزوم تعطیلی چوکا گفت: آفتاب آمد دلیل آفتاب ، طبق دستوری که داده ام بروید و از روند بازسازی قسمت های مختلف چوکا بازدید کنید و با مسئول هر قسمتی که خواستید مصاحبه کنید و از آن ها بپرسید که آیا امکان این وجود داشت که بدون تعطیلی اقدام به بازسازی کنیم.

(منتظر خبر تکمیلی روند بازسازی چوکا باشید)
آیا زمانی را برای شروع تولید تعیین کرده اید؟
مواد اولیه را آماده کرده ایم و انشالله در تاریخ ۱ دی ماه تولید را آغاز می کنیم، کارخانه چوکا تا همین امروز هم علی رغم همه ی مشکلات، حقوق ها را پرداخت کرده است و معوقه هم نداریم. در حالی که در همین شهرک صنعتی رشت بسیاری از شرکت ها هستند که ۷، ۸ ماه است حقوق پرداخت نکرده اند.
بخش جنگل شفارود چرا از صنعت چوکا جدا شد؟
در دهه ۶۰ بخش جنگل از صنعت به امید اینکه زیر نظر متخصصین وزارت کشاورزی رشد و توسعه پیدا نماید جدا شد اما متاسفانه اینگونه نشد و در حالی که قرار بود به سطح ۵۲۰ هزار متر مکعب چوب برسد سال گذشته تنها ۱۱ هزار متر مکعب چوب در اختیار چوکا گذاشته است.
2 (2)وی افزود: چوب ها را به مزایده می گذارند و به شرکت های مازندرانی می فروشند ، باید از فرماندار و استاندار و نمایندگان محترم پرسید شما که دلتان برای چوکا به حق می تپد چرا اجازه می دهید مواد اولیه مورد نیازش از استان خارج شود.
در حالیکه وظیفه ی شفا رود این است که چوب مورد نیاز چوکا را تامین نماید و قانونا اجازه ی فروش ندارد ، این عمل مانند این است که واحد لجستیک سپاه گلوله هایش را به جای اینکه به نیروهایش بدهد ، به کشور های دیگر بفروشد.
البته با جناب دهقان وزیر محترم دفاع تماس گرفته ایم و مسئله در حال پیگیری است…
جناب عاشوری نماینده فومن و شفت ادعا کرده اند که به برادرش که مسئول حراست چوکا بوده گفته است که استعفا بدهد. آیا صحت دارد؟ نظرتان راجع به عملکرد ایشان چیست؟2 (1)
من راجع به عملکرد ایشان چیزی نمی گویم اما ایشان مبتنی بر قانون جمهوری اسلامی رسما بازنشسته شده اند. من در خصوص حرف های برادر ایشان چیزی نمی دانم. نه خانه ایشان بوده ام که بشنوم نه برادرش به من چیزی گفته است. به هر حال ایشان بازنشسته شده اند و بازنستگی اش توسط تامین اجتماعی اعلام شده و از نظر ما هم بحثی وجود ندارد.
چند سوال راجع به وعده های شما مطرح است:
کارخانه تولید کمپوست؟
در حال آماده سازی و پیگیری است و من حتمی راه می اندازم این کارخانه را.
کارخانه تولید تخت چند لایه؟
آماده به کار است و به صورت آزمایشی تولید هم کرده ایم، سفارش چوب با کیفیت هم داده ایم برای واردات از روسیه.
۱۲۰ هزار تن تولید؟
نه خیر. چنین چیزی نگفته ایم. انشالله ۹۵ الی ۱۰۰ هزار تن برای سال ۹۵ تولید می کنیم.
تعاونی مسکن؟
در شرکت چوکا اکثر کارکنان دارای مسکن بودند اما چون نسل عوض شده است، تعدادی از کارکنان مسکن ندارند ، اعلام کرده ایم که تعاونی مسکن تشکیل بدهند و منتظریم که کارکنان هیات مدیره را تشکیل بدهند تا ما بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
البته یک صندوق رفاه تشکیل داده ایم که قرار است شرکت به اندازه ی هر مبلغی که کارکنان واریز کنند ، شرکت هم کمک بکند تا سرمایه صندوق افزایش یابد.

 

ماجرای تصرف حوضچه شماره ۲ فاضلاب چوکا چیست؟
ادعا کرده اند که ۳۲ هزار متر از زمین چوکا مال ماست. دادگاه بدوی و تجدید نظر هم تشکیل شده و رای را به ضرر ما صادر کرده است اما ما مدرکی را جدیدا پیدا کرده ایم که مشخص می کند حق با چوکا است و تصرف کننده قبلا رضایت کامل خود را اعلام کرده است اما متاسفانه در دادگاه های گذشته این مدرک ارائه نشده است.
در حال پیگیری هستیم وانشالله برای تخریب دیوارهای زمین تصرف شده از شما دعوت می کنیم تا نظاره گر باشید.
در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید
در پایان اینکه بعد از بازسازی چوکا قصد توسعه آن را داریم، انشالله تولید پاکت سیمان و تولید کاغذ چاپ و تحریر با ظرفیت حداقل ۱۰۰ هزار تن را در دستور کار قرار می دهیم.

وی افزود: کاغذ چاپ و تحریر در حال حاضر به کشور وارد می شود در حالیکه ما توان و تکنولوژی لازم را برای تولید داخلی آن داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
با سلام شرکت شفارود در فروش چوب مختار است، متولی شفارود با چوکا فرق میکنه
ناشناس در پاسخ به
شفارود برابر شنیده ها مطالباتی دارد،که در ازای چوب تقدیمی به چوکا ،،برای دریافتش از چوکا، باید از ادعیه مجرب استفاده کند،خود شفارود متاثر از دیدگاههای احساسی و بحث های فنی پیچیده چوبی ندارد که در اختیار همکاران همیشگی خود در چوکا بگذارد،والا همه تقدیم میشد،الجار ثم الدار،شفارود حق همسایگی بجا آورده،نوبت چوکا است ادای قرض بفرمایند
ناشناس
راه فرار از پرداخت بدهی طرح ادعای تملک نیست،تشکر است و ادای قرض
ناشناس
چوکا لطف کرده بدهی خود به شفارود را بدهد. چوب نداشته شفارود پیش کش
الف ب چ
ان شاالله یکم دی شاهد راه اندازی چوکا خواهیم بود این گوی و این میدان...
الف ب چ
خواهش میکنیم خبرنگاران این نشریه ۸دی در جوکا حاضر باشند... و این نشریه مصاحبه ای هم با کارگرانی که آقای وزوایی آنهارا اخراج کرده داشته باشند
تالشی
خودشیفتگی و دوباره اظهار کمالات مالایعنی!! آقای مهندس وزوائی که بخود اجازه می دهند (بقول خودشان) به وزیر یک وزارتخانه دیگر (وزیردفاع) زنگ بزنند و یک اقدام آن وزارتخانه را ،که قطعا پروسه خاص خودش را طی کرده است، به باد انتقاد بگیرد چطور است کمترین انتقاد بهترین کارشناسان خود را برنمی تابند و هرکس را که خلاف نظر آنجناب نقدی نماید از مسئولیت خلع وبعضا از سیستم حذف می نمایند. ایشان متاسفانه همچنان در اوهام خود سیر می فرمایند و شجاعانه!! به ادعاهای غیرکارشناسانه و غیرمدبرانه می پردازند
تالشی
اندر حکایات وکرامات مدیر عامل معزز شرکت بزرگ چوکا: آقای مدیر عامل چوکا در همان اولین جلسات هیئت مدیره کتبا اختیار همه اعضا را در خصوص تمام تصمیمات از آنها میگیرد تاهرگز در هیچ کار و تصمیمی نیازمند مصوبه هیئت مدیره و حتی مشورت با آنان نباشند!!. الحمدلله ایشان خود را ازهر نظر از هرکارشناس داخل و خارج از شرکت درهر زمینه ای بی نیاز می بیند!!! آقای مدیر عامل در اولین سخنرانی خود پس از معارفه در چوکا از راه اندازی کارخونه بازیافت (occ) در چوکادر سال76 که درواقع نجاتبخش چوکا دردودهه گذشته بود، اظهار شگفتی کرده و گفتند طراحی اولیه چوکا برای صدرصد چوب بوده و بازیافت در چوکا اشتباه است!! و من بسمت ۱۰۰% چوب پیش میروم!!. گویا ایشان از محدودیت شدید سازمان جنگلها دردو دهه پیش بی خبر بوده تا اینکه پس از ۳ماه پس از عاجز ماندن از تامین همان ۳۰% چوب پذیرفتن که بدون بازیافت ادامه تولید غیرممکن است!! آقای مدیر عامل اما پس از سه ماه در نیمه بهمن سال گذشته با اظهار کراماتی دیگر مدعی شدن ما تولید را درسال۹۴ برای ۱۲۰ هزار تن هدف گذاری کرده ایم!! شعاری که برای هرچوکایی از محال هم محالتر مینمود!! درحالیکه سقف تولید در سنوات گذشته از ۷۰ هزارتن فراتر نرفته بود. حتی ایشان درآن مقطع برخلاف نظر همه مدیران و کارشناسان شرکت برای رسیدن به چنین هدف غیرکارشناسانه و غیرمعقولی هیچگونه بازسازی، تعمیرات و شات دانی را لحاظ نکرده و لازم نمیدیدند!! ایشان در دی ماه گذشته بدون اخذ نظر هیچ کارشناسی و مطالعه هیچ طرح توجییهی و مطالعه بازار مدعی شده بودند کارخانه تخته چندلایی را تا ماه آینده راه اندازی میکنیم!! واحدی که حدود دودهه پیش بدلیل ورود مصنوعات دیگر ازجمله ام دی اف و افزایش فوق العاده قیمت چوب بعلت محدودیت بهره برداری از جنگل تعطیل شده بود اما ایشان برخلاف نظر همه مدیران شرکت بیش از سه ماه نیروهای زبده شرکت را درگیر این کار عبث کردن و پس ازخرید کلی چوب درجه یک و راه اندازی کارخانه تخته چندلایی متوجه شدن هیچ بازاری ندارد و قیمت تمام شده فوق العاده بالاست بنابراین همانجا رها کرد و چوب درجه یک جمع آوری شده را هم بدلیل عدم تامین چوب کاغذسازی دستور فرمودن بعنوان چوب خارج از درجه مصرف خمیرسازی نمایند!! ایشان چندین ماه شعار راه اندازی کارگاه تولید کمپوست از ضایعات چوبی را دادند و گفتن ماشین آلات آن عنقریب از آلمان وارد میشود و کلی انرژی وسرمایه را برای ساخت سوله و سرند هزاران تن خاک هدر داده نهایتا بی نتیجه رها کردن! نامبرده اصل تولید شرکت را با عدم توانایی در تامین مواد اولیه در حاشیه قرار دادن در عوض کلی انرژی و نیروی کار را درگیر ساخت یک کارگاه پالت سازی ۶ نفره که هیچ سنخیت با کارچوکا و هیچ توجیه معقولانه ای نداشت کردن و نهایتا بی نتیجه و بدون جذب بازار برای محصول آن رها کردن ایشان تقریبا تمامی مدیران میانی و اکثر سرپرستان باتجربه صنعت را منفصل از شغل خود کردن ودر گوشه ای از شرکت سرگردان نمودن و از آنها افرادی عاطل و باطل ساختن در عوض تعدادی بازنشته غیر چوکایی و بعضا بازنشسته چوکایی را در جایگاه های مدیریتی غیرمرتبط با سابقه آنها اما مهم در مدیریت صنعت گماشتند تعدادی از سرپرستان و کارشناسان ارزشی شرکت راهم به دلایلی واهی حتی از شرکت اخراج کردن این بریزوبپاشها، بی تدبیریها، ولخرجی ها در حالی صورت میگرفت و میگیرد که مدیریت نان پرسنل در وعده های غذایی و شیر آنها را که در صنایع آلاینده اجباری است و بیسکویت شیفت شب را قطع کردن و در موارد بسیاری بی هدف با کارگران درگیر و ایجاد بحران و نارضایتی نمودن ودر نهایت بی هدف و بی دلیل کارخانه را به بهانه بازسازی اندر حکایت وکرامات مدیر عامل شرکت بزرگ چوکا: آقای مدیر عامل چوکا در همان اولین جلسات هیئت مدیره کتبا اختیار همه اعضا را در خصوص تمام تصمیمات از آنها گرفته بنابراین در هیچ کار و تصمیمی نیاز به مصوبه هیئت مدیره و حتی مشورت با آنان نمی بیند!!. ایشان خود را ازهر نظر از هرکارشناس داخل و خارج از شرکت درهر زمینه ای بی نیاز می بیند!!! آقای مدیر عامل در اولین سخنرانی خود پس از معارفه در چوکا از راه اندازی کارخونه بازیافت (occ) در چوکا اظهار شگفتی کرده و گفتند طراحی اولیه چوکا برای صدرصد چوب بوده و بازیافت در چوکا اشتباه است!! و من بسمت ۱۰۰% چوب پیش میروم. گویا ایشان از محدودیت شدید سازمان جنگلها دردو دهه پیش بی خبر بوده تا اینکه پس از ۳ماه پس از عاجز ماندن از تامین همان ۳۰% چوب پذیرفت که بدون بازیافت ادامه تولید غیرممکن است!! آقای مدیر عامل اما پس از سه ماه در نیمه بهمن گذشته گفت ما بودجه را درسال۹۴ برای ۱۲۰ هزار تن میبندیم!!! شعاری که برای هرچوکایی از محال هم محالتر مینمود!! درحالیکه سقف تولید در سنوات گذشته از ۷۰ هزارتن فراتر نرفته بود. حتی ایشان درآن مقطع برخلاف نظر همه مدیران و کارشناسان شرکت برای رسیدن به چنین هدف غیرکارشناسانه و غیرمعقولی هیچگونه بازسازی، تعمیرات و شات دانی را لحاظ نکرده و لازم نمیدید!! ایشان در دی ماه گذشته بدون اخذ نظر هیچ کارشناسی و مطالعه هیچ طرح توجییهی و مطالعه بازار گفت من کارخانه تخته چندلایی را تا ماه آینده راه اندازی میکنم واحدی که حدود دودهه پیش بدلیل ورود مصنوعات دیگر ازجمله ام دی اف و افزایش فوق العاده قیمت چوب بعلت محدودیت بهره برداری از جنگل تعطیل شده بود که ایشان برخلاف نظر همه مدیران شرکت بیش از سه ماه نیروهای زبده شرکت را درگیر اونجا کرد و پس ازخرید کلی چوب درجه یک و راه اندازی کارخانه تخته چندلایی متوجه شد هیچ بازاری ندارد و قیمت تمام شده فوق العاده بالاست بنابراین همانجا رها کرد!!! ایشان چندین ماه شعار راه اندازی کارگاه تولید کمپوست از ضایعات چوبی را دادند و گفتن ماشین آلات آن عنقریب از آلمان وارد میشود و کلی انرژی را هدر دادن نهایتا بی نتیجه رها کردن نامبرده اصل تولید شرکت را با عدم توانایی در تامین مواد اولیه در حاشیه قرار دادن در عوض کلی انرژی و نیروی کار را درگیر ساخت یک کارگاه پالت سازی ۶ نفره که هیچ سنخیت با کارچوکا و هیچ توجیه معقولانه ای نداشت کردن و نهایتا بی نتیجه و بدون جذب بازار برای محصول آن رها کردن ایشان تقریبا تمامی مدیران میانی و اکثر سرپرستان باتجربه صنعت را منفصل از شغل خود کردن ودر گوشه ای از شرکت سرگردان نمودن و از آنها افرادی عاطل و باطل ساختن در عوض تعدادی بازنشته غیر چوکایی و بعضا بازنشسته چوکایی را در جایگاه های مدیریتی غیرمرتبط با سابقه آنها اما مهم در مدیریت صنعت گماشتند تعدادی از سرپرستان و کارشناسان ارزشی شرکت راهم به دلایلی واهی حتی از شرکت اخراج کردن این بریزوبپاشها، بی تدبیریها، ولخرجی ها در حالی صورت میگرفت که مدیریت نان پرسنل در وعده های غذایی و شیر آنها را که در صنایع آلاینده اجباری است و بیسکویت شیفت شب را قطع کردن و در موارد بسیاری بی هدف با کارگران درگیر و ایجاد بحران و نارضایتی نمودن ودر نهایت بی هدف و بی دلیل کارخانه را به بهانه بازسازی حتی بدون مصوبه وقبل از اخد تسهیلات و قبل از مناقصه تعطیل کردن که اکنون پس از ماه ها تعطیلی هیچ کارمهمی صورت نگرفته که هیچ؛ با کندن سقف ماشین کاغذ دراین فصل بارندگی؛ باران سیل آسا را روانه تجهیزات و ماشین آلات میلیاردی کارخانه ساختن و .... وهمچنان بدون هیچ مشورتی به رفتارهای ناپخته خود در شرکت ادامه میدن و اگر مسئولی هم در داخل شرکت یادر استان اعتراض نماید با القاب منافق و ضد انقلاب و عوامل بیگانه با آنها برخورد میکنن وامروز جناب مدیرعامل با توسل به خبرگزاری ها و خبرپراکنی غیرواقعی در صدد انحراف اذهان عمومی و مسئولین دارند. خلاصه این مدیریت یک پدیده ای شده که هرگز چوکا نه بخود دیده نه هرگز خواهد دید!!!
رها
ایشان صادقترین مسئولین شرکت را از مسئولیت خلع نموده اند و بهترین کارشناسان و فرزندان این دیار را پشت در و اخراج نموده اند بعد قسم حضرت عباس میخوردن که مدیر لایق و باسابقه درخشانی هستن و هدفشان نجات چوکاست.!!! زهی خردو انصاف
پوتین
آقای مهندس وزوائی! سلام علیکم. برادر ارجمند: داشتم داشتم هنر نیست...!! چه نیکو گفته اند که مردمان کمبود و خفت امروزشان را با افتخارات دیروزشان لاپوشانی میکنند..!! کاش حضرتعالی آبروی همون مدال ها و افتخارات گذشته ایتان را حفظ میکردید و با حرمت تمام امروز در منزل وکنار اطرافیان می نشستید و بقیه عمر بابرکت خویش را کنار خانواده سپری میکردید. کاش
قضاوت باشما
سلام وعرض ادب احتمالااشتباهی درانعکاس خبرشده باشدچون جناب وزرایی مدیرکاغذپارس نبوده اندوالان هم کارخانه کاغذپارس باسه ماشین کاغذدرحال تولیدمیباشدشایداشتباه لفظی صورت گرفته باشد مهندس موسی رحیمی فر؛ مدیر تولید شرکت کاغذ پارس??? ..................................................................................... با تقدیم سلام احتمالا در انتقال فرمایشات جناب آقای وزوایی اشتباهی رخ داده چون بنده طی سالهای 75 تا 81 که با سایپا و ایران خودرو ارتباط کاری داشتم و تاریخچه مدیران عامل ایران خودرو را بعد از انقلاب به خاطر دارم از سال 60 به ترتیب: آقای مخلصی آقای علی صفری آقای داوود میرخان رشتی مجددا آقای علی صفری آقای تهران نژاد آقای منوچهر غروی آقای منوچهر منطقی آقای جواد نجم الدین و هاشم یکه زارع بوده اند، لذا به گمان بنده یا خبرنگار محترم به احتمال زیاد در انتقال صحیح و دقیق خطا کرده اند و یا به قطع و یقین حافظه بنده دچار فتور شده... سید طاهر شبیری دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران???
میثم
وزوایی مدیر عالی و موفقی است و همه شما از اینکه کارخانه دوباره به راه میافتد ناراحتید و منافع اتان در جهت غوغا بپا کردن برای کاندیداهای مجلس که بازسازی کارخانه را بیخود تعطیلی مینامد به خطر افتاده.شفارود طبق قانون باید چوبش را به چوکا بفروشد نه جای دیگر.شفارود مختار نیست.پس لطفا الکی غوغا نکنید
شفارودی
هر چه بر سر چوکا آمده میراث باند قدرت و ثروت است.واقعا متاسفم برای افراد خود فروخته
در حاشیه