تائید وجود شیشه و کراک در تنباکوی میوه‌ای+سند

در حالیکه طبق آمارهای موجود سرطان در سیستان و بلوچستان سیر صعودی به خود گرفته اینبار در خواب دستگاه های نظارتی تنباکوهای میوه ای جهت نسل کشی ایرانیان وارد کشور شد.

تائید وجود شیشه و کراک در تنباکوی میوه‌ای+سند

به گزارش ۸دی به نقل از ، پس از انتشار اخباری مبنی بر آلوده بودن مواد غذایی در فضای مجازی اینبار اطلاعیه ای در فضای مجازی دست به دست می چرخد که نشان از ورود تنباکوهایی با طعم شیشه و کراک به کشور می دهد.
در این اطلاعیه آمده است: روزنامه داگ بلاد نروژ در گزارشی نوشت که ۸ ماه پیش در سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد پاکستان جلسه ای برگزار شده است که در آن آلوده سازی تنباکو میوه ای و تریاک را با کراک و مواد شیمیایی دیگر برای ایرانیان فراهم آورند.

در این نشست گروهی از طالبان افغانستان و ملاهای تندرو ضد شیعه پاکستان و چند نفر از سرمایه گذاران وهابی حضور داشته اند و محور گفتگوی آنها چگونه تباه کردن نسل ایرانی بوده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده: روزنامه نروژی نوشت که این توطئه پس از این برنامه ریزی شده است که رهبر ایران حکم افزایش جمعیت ایرانیان را داده بود. این خبر نخست از سوی کارکنان پاکستانی تبار سفارت عربستان سعودی در اسلام آباد به بیرون درز کرده است و روزنامه دیلی اکسپرس در پاکستان آن را به چاپ رسانده است. نسخه آنلاین این خبر را روزنامه نروژی پس از اعتراض سفارت عربستان سعودی از اینترنت خارج کرد.گزارشهایی از استان کرمان و دیگر استانهای ایران آمده است که بدن افرادی که قلیان و تریاک مصرف کرده اند دانه های مشکوکی زده است. رنگ تریاک در سال گذشته بسیار تیره و ظاهری مرطوب و خیس دارد و نئشگی بیشتری پیدا کرده است. مصرف کننده اشتهایش کاهش می یابد و در ضربان قلبش ناهنجاری بوجود می آورد و اسپرم مردها را ضعیف می کند و تخمدان های زنان را از کار می اندازد.

این روزنامه اضافه کرده است که اگر زوج مصرف کننده فرزندی نیز به دنیا بیاورند فرزندی کودن و عقب افتاده خواهد بود و تا پیش از نوجوانی در اثر اختلال در ارگانها جان خود را از دست می دهد.

تنباکوها حاوی مواد روان گردان است
در تماسی که پایگاه خبری عصر هامون با حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی داشت، وی گفت: گزارشاتی که وزرات بهداشت مبنی بر آلوده بودن تنباکوهای میوه ای داده اند نشان از وجود مواد روان گردان در تنباکوها است.
وی ادامه داد: این مواد روانگردان سبب مشکلات زیادی برای جوانان می شود به طوری که چندی قبل فردی دچار ضایعات جدی شده است لذا خانواده ها باید مراقبت بیشتری روی جوانان داشته باشند تا مبادا به بهانه مصرف تنباکو، معتاد شوند.
شهریاری با بیان اینکه کشور وارد کننده این مواد مشخص نیست، اضافه کرد: قطعا دشمنان قسم خورده برای آلوده کردن جوانان ایرانی هر کاری انجام می دهند چرا که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و اکنون استکبار ضربه های مهلکی از جوانان ایرانی خورده است./عصر هامون

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه