تغییر فرماندار نوعی بی احترامی به سیاهکل است/ مسئولین در تصمیم خود تجدید نظر کنند

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل با خطاب قرار دادن سخنان خود به مسئولینی که نمی گذارند کسی درسیاهکل به درستی کار کند، گفت: مردم شهرستان سیاهکل برای تعویض فرماندار دغدغه بسیار زیادی دارند.

تغییر فرماندار نوعی بی احترامی به سیاهکل است/ مسئولین در تصمیم خود تجدید نظر کنند

به گزارش ۸دی به نقل از درسیاهکل، با خطاب قرار دادن سخنان خود به مسئولینی که نمی گذارند کسی در سیاهکل به درستی کار کند، اظهار داشت: مردم شهرستان سیاهکل برای تعویض فرماندار دغدغه بسیار زیادی دارند.

وی تأکید کرد: بنده به آقای حیدری علاقه مندم و از مسئولین می خواهم در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

امام جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد: این نوعی بی احترامی به سیاهکل است که این شهرستان را مرحله جهش قرار می دهند و این قابل قبول نیست.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ادامه داد: مسئولین استانی اصلا در این رابطه مشورت نیز نمی کنند که این نوعی بی احترامی است و احترامها باید حفظ شود.

وی با محکوم کردن صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین در مسجد جامع، گفت: یزید و حسین زمان را باید شناخت و این نیازمند تقوا و ایمان است. جهان اسلام باید یزید زمان را که آمریکا و اسرائیل هستند را بشناسند.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه ساده لوحانه است که فکر کنیم آمریکا به دنبال منفعت رسانی به دنیامی باشد، تصریح کرد: آمریکا پس از برجام دو هدف را دنبال می کند. یکی نفوذ در داخل ایران است که باید خود را واکسینه کنیم و دوم نیز حضور محوری در منطقه می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل افزود: دنیا می داند که نقش ایران در منطقه بسیار مهم است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال تثبیت منطقه است. ملت ایران نیز ثابت کرده اند تا ابد جلوی استکبار و در رأس آنها اسرائیل و آمریکا و هم پیمانانشان خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: نباید به هر قیمتی زندگی کنیم و زندگی باید به قیمت ارزشها باشد.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه کسی که منکری را ببیند و عکس العمل نشان ندهد مرده است، گفت: صدای عزاداری نباید دیگران را اذیت کند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه همه عزاداران باید اهل نماز اول وقت باشند، ابراز کرد: شور خیلی خوب است ولی باید ما را به اهداف امام حسین(ع) نزدیک کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه