از رشت گردی سفیر انگلیس تا حضور جک استراو در یزد

انگلیسی های جنایت کار که بعد از انقلاب اسلامی دستشان در مداخله گری کوتاه شده بود، این روز ها با حضور جک استراو در یزد پیگیر گسترش روابط خود با ایران هستند.

از رشت گردی سفیر انگلیس تا حضور جک استراو در یزد

به گزارش ۸دی، هرچند آمریکا ام الفساد قرن است اما فرزند پدر روباه صفتش ، انگلیس جنایت کار می باشد. آمریکایی ها همان مهاجران انگلیسی هستند که پوست کله سرخ پوستان را کندند و سرزمینشان را اشغال نمودند.
همان جنایت کاران که بعد از انقلاب اسلامی دستشان در مداخله گری کوتاه شده بود، این روزها در پی گسترش روابط خود با ایران هستند.

هنوز زمان زیادی از گشت و گذار سفیر انگلیس در شهر رشت و دیدارهای دوجانبه اش با شهردار و استاندار گیلان نگذشته است که حالا شاهد حضور نفوذی های با سطح بالاتر در کشور هستیم.

12345456
جناب جک استراو وزیر امور خارجه وقت انگلیس در سالهای تاریک روابط خارجی ایران که حتی حاضر به موافقت با راه اندازی یک سانتریفیوژ در مذاکرات اختصاصی خود در توالت با جناب خرازی وزیر خارجه وقت ایران نشد اکنون در خیابان های یزد چه می کند؟
مگر همین ایشان نبود که برای تعلیق ۱۰ ساله کل برنامه های هسته ای ایران نقشه می کشید و اگر دولت عوض نمی شد این تعلیق بر ما تحمیل شده بود. حال چه شده است که مسئولان “دولت بی خیالان” برای ایشان مجلس سخنرانی هم در دانشگاه یزد ترتیب می دهند که خوشبختانه با هوشیاری مسئولان لغو شد.
جناب روحانی ، مگر رهبر انقلاب خطر نفوذ این جنایت کاران را به شما و حامیانتان تذکر نداده بودند؟
آیا این معنای قانون مداری است که از دستور موکد مقام اول مملکت تمرد شود؟

حکایت ایرانگردی جک استراو با هزینه بیت المال مانند این است پول بنزین ماشین دزد خانه از جیب صاحب خانه تامین شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه