برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی گیلان در خمام و بندرکیاشهر

رئیس هیئت کشتی گیلان از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان قهرمانی این استان در خمام و بندرکیاشهر خبر داد.

برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی گیلان در خمام و بندرکیاشهر

به گزارش ۸دی نقی هدایتی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی نوجوانان گیلان اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی استان هفتم آبان ماه امسال در سالن تختی خمام برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی استان نیز در ۱۰ و ۱۱ آبان ماه امسال در سالن ورزشی کارگران بندر کیاشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی گیلان با اشاره به مستعد بودن این استان در رشته ورزشی کشتی، گفت: گیلان قهرمانان زیادی در رشته کشتی اوزان مختلف در سطح ملی و بین‌المللی دارد.

وی به حضور کشتی‌گیران گیلانی در رقابت‌های کشتی پیشکسوتان آزاد قهرمانی اشاره کرد و یادآور شد: در این رقابت‌ها که در شهر آتن یونان برگزار شد دو کشتی‌گیر گیلانی موفق به کسب عنوان شدند.

هدایتی گفت: در وزن ۶۰ کیلوگرم کریم آقا وردی‌زاده مقام چهارم و در وزن ۶۳ کیلوگرم احدالله هدایت‌زاده مقام دوم رقابت‌های کشتی پیشکسوتان آزاد قهرمانی جهان را کسب کردند.

وی با بیان اینکه کشتی از رشته‌های مورد علاقه و پرطرفدار در گیلان است، خاطرنشان کرد: استعدادهای زیادی در رشته کشتی در این استان وجود دارد که شکوفایی آنها به رونق کشتی گیلان کمک می‌کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه