خانه شبانه‌روزی شایگان رشت مورد نگران‌کننده‌ای ندارد

روابط عمومی بهزیستی گیلان با صدور اطلاعیه‌ و رد هر گونه شایعه درباره وضعیت خانه شبانه‌روزی شایگان رشت در شبکه‌های اجتماعی، عنوان کرد: انتشار اخبار درباره این خانه کذب محض است و هیچ مورد نگرانی وجود ندارد.

خانه شبانه‌روزی شایگان رشت مورد نگران‌کننده‌ای ندارد

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، به دنبال انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی درباره خانه شبانه‌روزی شایگان ثابت مبنی بر عدم تغذیه کودکان این خانه به دلیل مشکلات مالی، روابط عمومی بهزیستی گیلان با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد: این مرکز توسط یکی از نیکوکاران بزرگ شهر رشت به نام مرحوم حاج محمد شایگان ثابت بنیان گذاشته‌شد و وقف نگهداری دختران ایتام است.

این اطلاعیه می‌افزاید: خانه شبانه‌روزی شایگان رشت سال‌هاست زیر نظر خانه شبانه‌روزی مژدهی رشت که از قدیمی‌ترین مراکز در سطح کشور با قدمتی حدود ۸۰ سال است، به صورت واحد مدیریت می‌شود و اعضای هیئت مدیره آن از افراد خوشنام گیلان هستند.

روابط عمومی بهزیستی گیلان اضافه کرد: این مرکز مکانی مطمئن برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار از داخل و خارج کشور بوده و مدیریت آن نیز همواره درصدد است خدمات مناسب و مطلوب در تمام زمینه‌ها از جمله تغذیه، پوشاک، تحصیل اوقات فراغت و امور فرهنگی به آنها ارائه کند.

در اطلاعیه بهزیستی گیلان ذکر شده‌است: فرزندان ساکن خانه شبانه‌روزی شایگان برخلاف آنچه در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده که کودک و خردسال هستند، باید گفت سن آنها بالای ۱۲ سال است و اکنون ۵ نفر از این فرزندان در مقاطع مختلف دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.

روابط عمومی بهزیستی گیلان ضمن قدردانی از حساسیت‌های مردم و نیکوکاران عنوان کرد: انتشار اینگونه اخبار کذب در شبکه‌ها و فضای مجازی موجب وهن و شائبه شده و مورد تایید نیست و در این زمینه شکایتی توسط مدیریت مرکز مذکور برای شناسایی عامل و یا عوامل این شایعه و پیگیری آن از طریق پلیس فتا تنظیم شده‌است.

در پایان اطلاعیه مذکور آمده‌است: مردم شریف و نیکوکار گیلان توجه داشته‌باشند مدیریت و دست‌اندرکاران این‌گونه مراکز نسبت به امور فرزندان مقیم حساسیت‌های خاص دارند و آنها را مانند فرزندان خود می‌دانند و تمام توان و تلاش خود را برای برآوردن نیازهای عاطفی، معنوی و مادی آنها می‌گذارند و جای نگرانی درباره وضعیت فرزندان خانه شبانه‌روزی شایگان ثابت رشت نیست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه