خسارت سیل اخیر در رودسر ۹۰ میلیارد ریال برآورد شد

جانبازی رودسری گفت: خسارت اولیه سیل اخیر به تاسیسات زیربنایی شهرستان رودسر ۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خسارت سیل اخیر در رودسر ۹۰ میلیارد ریال برآورد شد

به گزارش ۸دی امیر جانبازی در گفت و گو با رصدرودسر اظهار کرد: در برآورد اولیه بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی رودسر خسارت وارد شده است.

وی افزود:این خسارات در بخش های بنیاد مسکن،راه ،کشاورزی،آب شهری، آب روستایی و برق وارد شده است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت عادی است و مشکل خاصی در این شهرستان وجود ندارد، افزود: خسارت دقیق در حال بررسی و کارشناسی است.

وی با بیان اینکه تمامی راه ها در ساعات اولیه بازگشایی شد و قطعی برق و آب وجود ندارد ، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان بیش از ۲۱۸ میلی متر باران باریده است.

 

خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۹) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۰) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۱) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۲) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۳) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۴) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۵) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۶) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱۷) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۱) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۲) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۳) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۴) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۵) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۶) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۷) خسارت سیل اخیر در رودسر رصدرودسر (۸)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه