مسئولین در خواب ، مردم در آب !

در پی بارندگی های امروز در شهرستان فومن، خیابان ها و محله های مختلف این شهرستان دچار آب گرفتگی شد.

مسئولین در خواب ، مردم در آب !

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، بارش شدید باران که از صبح روز قبل در فومن آغاز شده، باعث آب گرفتگی برخی معابر، به خصوص در محل دخانیات و مولوی شده است.

در یک روز بارانی به برای کار، تحصیل ، خرید و یا حتی گردش به بیرون از خانه رفته و خدا را به خاطر بارش باران و نزول برکاتش شکر می کنیم.اما هنوز چند دقیقه ای بیشتر در پیاده رو و یا خیابان قدم نگذاشته ایم که آبگرفتگی معابر و عبور و مرور سخت بیش از هر مورد دیگری توجه ما را به خود جلب می کند.

چاله هایی که به هر دلیلی به تعدادشان افزوده می شود، پر از آب شده و برای شهروندان، عابران پیاده و حتی خودروها مشکل ساز می شوند.

سریال تکراری آب گرفتگی خیابان ها در شهر فومن به حدی تکراری و کلیشه ای شده که اگر امروز تنها یک ساعت وقت تان را بگذارید و با مردم سیل زده روبرو شوید فقط خنده های تلخ آنها را مشاهده خواهید کرد ؛ انگار که پشت تمام این لبخندشان نا امیدی از تمام کارهایی که باید برایشان صورت میگرفت اما انجام نشده ، پیدا است.

انگار که دیگر متوجه شده اند هرچه هست همین است و باید با این مشکلات که هرساله میهمان خانه هایشان است ، بسازند.باید عادت کنند که بعد از هر بار سیل‌زدگی مسئولین شهرستان برای گرفتن عکس یادگاری در محل های تخریب شده حاضر شوند و قول یک پتو و چند کمپوت را به آنها بدهند.

452

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه