آیا سامسونگ سرانجام با پلاستیک خداحافظی خواهد کرد؟

موفقیت سری گلکسی سامسونگ بر کسی پوشیده نیست. مهم نیست که طرفدار این برند باشید یا نه، اما باید قبول کرد که خانواده کهکشانی سامسونگ در طول سالیان گذشته توانسته تسلط خوبی بر بازار موبایل دنیا داشته باشد. با این حال در دو سال گذشته این شرکت کره ای بابت جنس پلاستیکی محصولات خود، انتقادات […]

آیا سامسونگ سرانجام با پلاستیک خداحافظی خواهد کرد؟

موفقیت سری گلکسی سامسونگ بر کسی پوشیده نیست. مهم نیست که طرفدار این برند باشید یا نه، اما باید قبول کرد که خانواده کهکشانی سامسونگ در طول سالیان گذشته توانسته تسلط خوبی بر بازار موبایل دنیا داشته باشد. با این حال در دو سال گذشته این شرکت کره ای بابت جنس پلاستیکی محصولات خود، انتقادات بسیاری را بر دوش کشیده و اکنون خبر می رسد که سرانجام نوبت به تغییر رسیده است.

 

طبق جدیدترین اخبار دریافتی از کره، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد در سال آینده طراحی محصولات گلکسی را تغییر دهد و در ساخت آن ها دیگر از پلاستیک استفاده نکند. بهترین جایگزین برای پلاستیک های کنونی سامسونگ، آلومینیوم و منیزیم هستند، اما باید منتظر ماند و دید که این شرکت تصمیم دارد از چه ماده ای در ساخت محصولات خود بهره ببرد.

 

شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی طراحی های جدید در کارخانه های خود در کره جنوبی است و در تلاش است تا مواد جدید را در ساخت محصولاتش مورد آزمایش قرار دهد.

پیش بینی می شود که طراحی های جدید ابتدا بر روی محصولات اصلی و رده بالا پیاده شوند و سپس به دستگاه های ارزان تر بسط داده شوند؛ با این حساب احتمالا گلکسی اس۵ اولین دستگاهی خواهد بود که در بهار آینده، نسل جدید محصولات سامسونگ را با بدنه جدید رقم خواهد زد.

 

باید منتظر ماند و امیدوار بود که این شنیده ها درست از آب در بیایند، چرا که استفاده از قدرت سخت افزارهای سامسونگ در ویژگی های نرم افزاری اختصاصی آن، بر روی بدنه ای شکیل، قطعا لذت بخش تر خواهد بود.

 

شما در این مورد چه نظری دارید؟ آیا فکر می کنید بزرگترین ضعف محصولات سامسونگ سرانجام بر طرف خواهد شد؟

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه