گزارش تصویری راهپیمایی۱۳ آبان در لاهیجان

آبان ماه در تاریخ ایران یادآور حادثه‌های تلخی است. تلخی‌هایی که اینک در دهه چهارم از انقلاب همچون عبرت‌های پند‌آموز در پیش روی نسل جدید خودنمایی می‌کند.

گزارش تصویری راهپیمایی۱۳ آبان در لاهیجان

به گزارش۸دی نیوز به نقل از لاهیجان،۱۳ آبان ماه در تاریخ ایران یادآور حادثه‌های تلخی است. تلخی‌هایی که اینک در دهه چهارم از انقلاب همچون عبرت‌های پند‌آموز در پیش روی نسل جدید خودنمایی می‌کند.

امروز اقشار مختلف لاهیجان بویژه دانشجویان  و دانش آموزان  با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ، سیاست های تجاوزکارانه استکبار جهانی را محکوم کردند.

مردم این شهر امروز در ۱۳ آبان امسال بلند‌تر از همیشه فریاد «هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّه» را سر دادند تا به همه گروه‌های سیاسی و دولتمردان اعلام کنند هیچ نوع عقب‌نشینی را مجاز نشمرده و همچنان کاخ سفید را مظهر سیاهی و مصداق بارز شیطان بزرگ می‌دانند.

مردم این شهر در ۱۳ آبان امسال حماسه دیگری در دفاع از آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) رقم زدند تا به آنانی که بیش از حد به دولت آمریکا خوشبین هستند هشداری جدی دهند.

مردم لاهیجان و رودبنه امروز شعار ضدیت با استکبار سر دادند تا دستان تیم ایرانی در مذاکرات پر باشد و دشمنان بدانند که مجبور هستند با اقتدار ایران اسلامی کنار بیایند.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه