از روند کند پروژه ایمن سازی تا گلایه رانندگان تاکسی رودبار- منجیل

اداره کل راه و شهرسازی گیلان در حالی که برای چندمین بار یک طرفه شدن تونل منجیل را رسانه ای می کند که روند کند اجرای پروژه ایمن سازی موجب نارضایتی تاکسی داران و رانندگان عبوری از این مسیر شده است.

از روند کند پروژه ایمن سازی تا گلایه رانندگان تاکسی رودبار- منجیل

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، اداره کل راه و شهرسازی گیلان با صدور اطلاعیه ای از یک طرفه شدن تونل منجیل از ساعت ۸ تا ۱۸ تا پایان آبان ماه برای تعمیرات این تونل خبر داده است.

اما آنچه که عیان است روند کند پروژه تعمیرات تونل منجیل است که مدت هاست آغاز و هر بار پس از چند روز فعالیت بلاتکلیف رها می شود و مسئولان امر نیز آمد و شد مسافران و ترافیک خودروها را هر بار بهانه این روند کند عنوان ی کند.

اداره راه شهرسازی در شرایطی پروژه سنگ کاری دیواره های تونل را از چند ماه پیش کلید زده و در حال اجرای آن است که چاره ای برای خرابی آسفالت داخل تونل نمی اندیشد.

علاوه بر آن مسدود شدن پی در پی تونل منجیل صدای رانندگان تاکسی و شاغلینی که از این مسیر با خوردوی شخصی در تردد هستند را نیز در آورده است، آنان معتقدند مسیر برگشت کنار گذر علاوه بر احتمال بروز خطرات تصادفات و ریزش سنگ باعث افزایش مصرف سوخت خودرو می شود که مسئولین امر بدان کم توجه اند.

علی ایحال ایمن سازی تونل منجیل که طول آن شاید کمتر از یک کیلومتر باشد به نظر می رسد برای متولیان امر پروژه سخت و دشواری است که دو بیش از دوسالی می شود که وقت متولیان امر را برای روشناییف سنگ نما و … به خود اختصاص داده است.

از سویی دیگر بالا بدون آمار تصادفات درون تونل منجیل خود گواه این مدعا است که پروژه ایمن سازی تونل منجیل باید با توجه و تاکید بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

تونل منجیل یا به بهانه ترافیک و افزایش تردد خودروها و یا به بهانه تعمیرات تونل در بسیاری از ایام سال یک طرفه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه