دلالت های شهادت سردار همدانی/ مبارزان واقعی علیه داعش کیستند؟

تحلیلگر آمریکایی با تشریح اهداف شیطانی آمریکا در خاورمیانه، آسیای میانه و قفقاز بر لزوم توقف آمریکا توسط ملل متمدن جهان از طریق همکاری با ائتلاف ایران و روسیه تاکید کرد.

دلالت های شهادت سردار همدانی/ مبارزان واقعی علیه داعش کیستند؟

به گزارش ۸دی، «آنتونی کارتولوچی» تحلیلگر و کارشناس ژئوپلیتیک آمریکایی با ارسال یادداشتی اختصاصی برای خبرگزاری مهر شهادت سردار حسین همدانی در سوریه توسط گروه های تروریستی را بیانگر عزم حقیقی ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و عراق برای مبارزه با تروریسم در سوریه بر خلاف ادعای غربی ها دانست. متن این یادداشت به شرح زیر است:

کشته شدن ـ شهادت ـ سردار همدانی در واقع بر خلاف ادعاهای آمریکا بیانگر این نکته است که ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و عراق به طور پیوسته در حال مبارزه با گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه هستند. این مسئله در حالی صورت می گیرد که گهگاه خبرهایی می رسد که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا که مدعی مبارزه با این گروه است، بطور اشتباهی از آسمان برای آنها سلاح می ریزد، آمریکایی که از نظر ایدئولوژیک، تاکتیکی، استراتژیک و سیاسی تفاوتی با خود داعش ندارد.

در این رابطه اشاره می کنم به گزارش «سیمور هرش» تحلیلگر سرشناس آمریکایی در سال ۲۰۰۷ تحت عنوان «آیا سیاست جدید دولت (آمریکا) در جنگ با تروریسم موجب استفاده ما از دشمنانمان می شود؟» که در آن گزارش از همکاری دولت وقت آمریکا و عربستان سعودی برای تضعیف ایران و حزب الله لبنان در سوریه و لبنان خبر داده و محصول جانبی این همکاری را رشد و روی کار آمدن گروه های افراطی سلفی در منطقه دانسته است.

با کشته شدن ـ شهادت ـ ژنرال ارشد ایرانی [شهید سردار همدانی] در سوریه و به حاشیه رانده شدن گروه تروریستی داعش و شورشیان تحت حمایت آمریکا در سوریه، جهان نهایتا به وضوح شاهد است که آنچه در سال ۲۰۰۷ توسط آمریکا و عربستان طراحی شد به طور کامل در حال آشکار شدن است. در واقع آمریکا و متحدان منطقه ایش داعش و گروه های تروریستی را برای مقابله با دشمنان خود تولید کردند.

از میان رفتن سردار همدانی و خوشحالی برخی رسانه ها و مقامات آمریکایی از این مسئله بیانگر ماهیت شیطانی عریان آمریکا در سوریه است که بیانگر لزوم همکاری ملل متمدن جهان برای متوقف کردن این شیطان است که برای این هدف یا باید شانه به شانه در کنار ائتلاف ایران، روسیه، سوریه و عراق قرار گیرند یا خودشان به تنهایی اقدام کنند.

 البته گام های ائتلاف علیه داعش نباید به سوریه محدود شود و این ائتلاف در قدم بعدی باید سراغ داعش در عراق برود که لازمه آن ورود تمام عیار ایران به جنگ با حمایت ها و تعهدات قابل توجه چین است تا از این طریق بتوانند از توطئه های آمریکا برای تضعیف روسیه جلوگیری کند، چرا که هدف آمریکا، حذف دولت سوریه است نه داعش.

 در حال حاضر آمریکا سعی خواهد کرد با تشدید حمایت های خود از گروه های تروریستی دست آموز خود مانند جبهه النصره و حمایت های مستقیم نظامی از آنها به روسیه فشار بیاورد تا بتواند با کشاندن روسیه به پای میز مذاکره موجبات شکست روسیه و ایران و ائتلاف ضد داعش آنها را فراهم آورد.

 اگر ایران و روسیه در سوریه شکست بخورند و روسیه تن به خواسته های آمریکا دهد در قدم بعدی آمریکا و متحدانش داعش را راهی ایران و بعد راهی آسیای مرکزی و مرزهای روسیه و در قدم بعدی راهی مناطق غربی چین خواهند کرد.

البته باید توجه داشت که آمریکا و متحدانش در سال های گذشته لیبی، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و اوکراین را تبدیل به ویرانه ای کرده اند و ایران و لبنان هم در دستور کار بعدی آنها قرار دارد و همچنین آمریکا از تروریست های غرب چین هم حمایت می کند و سعی دارد با منزوی کردن روسیه در این کشور تغییر نظام به وجود بیاورد.

بر این اساس؛ خط و خطوط وال استریت، واشنگتن، لندن و بروکسل کاملا مشخص شده است و این برای جهانیان راهی جز مواجهه با آنها باقی نمی گذارد، مقابله ای که اسفناک خواهد بود./مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه