داماش در مقابل سپاهان اصفهان ناکام ماند

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هفتم لیگ برتر جام خلیج فارس شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داماش در مقابل سپاهان اصفهان ناکام ماند

به گزارش ۸دی ، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هفتم لیگ برتر جام خلیج فارس شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که این دیدار با نتیجه  تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 در این رقابت دو تیم هر کدام بدون چند بازیکن تاثیرگذارشان گام به زمین گذاشتند. برای داماش محمدرضا مهدوی، آبشک و سعید قدمی به دلیل مصدومیت غایب بودند و برای سپاهان هم یعقوب کریمی مصدوم و امید ابراهیمی و آروین  محروم بودند و مجتییجباری محکوم

 نیمه اول :مسابقه دو تیم در این نیمه با حملات ضربدرى آغاز شد که در این میان حملات سپاهان زهر دارتر بود و رشتى ها هرگز نتواستند از مالکیت توپ خود استفاده نمایند.  حملات داماش کم جاندارتر از سپاهان بود و در دو موقعیت بى دقتى امین متوسل زاده نتوانست ایجاد خطر بر روى دروازه سپاهان نماید. در نهایت سپاهانى ها با فرصت طلبى از اشتباه دروازه بان و مدافع داماش توانستند این نیمه را با برد به رختکن بروند.


نیمه دوم:نیمه دوم داماش با سه تغییر پیاپى با یک روحیه تهاجمى گام به زمین گذاشت تا بتواند گل خًورده را جبران نماید. پس از به ثمر رسیدن گل تساوى باز هم در چند صحنه داماش مى توانست گل برترى را هم وارد دروازه سپاهان کند که با بى دقتى مهاجمان داماش و دفاع مستحکم سپاهان بى نتیجه ماند.نیمه دوم را باید در نهایت به نام داماش نوشت، موقعیت هاى خطرناک رشتى ها در دقایق پایانى مى توانست آنها را برنده از زمین خارج نماید. در نهایت با این تساوى حداقل یک امتیاز کسر شده آنها بازگردانده شد و سپاهان هم با این تساوى فعلا کادرفنى خود را ابقا شده مىبیند تا به روزهاى آینده امیدوار باشد براى بازشگشت به صدر.

شرح گلهای به ثمر رسیده این بازی: داماش ٠-١ سپاهان:دفع ناقص حبیب دهقانى جلو آمده با برخورد به ابوذر رحیمى به پشت مدافعان داماش افتاد تا شوت رادومیر جالویچ با برخورد به پاى نظیف کار وارد دروازه داماش گردد.
داماش ١-١ سپاهان: سانتر محمد مختارى درون محوطه جریمه روى سر مسعود حسن زاده پایین آمد تا او با سر به سیف الهى پاس بدهد و ضربه سر سیف الهى وارد دروازه رحمان احمدى شود. 

بهترین بازیکنان این دیدار:مسعود حسن زاده مهاجم جوان داماش شناخته شد  بازهم در این بازى  پرفروغ نشان داد. او یک پاس گل داد و اگر کمى خوش شانس بود مى توانست یک گل هم به ثمر برساند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه