موج جدید وحشی گری های سگ هار منطقه در فلسطین اشغالی/ جزییات

حملات هوایی اسراییل که با هدف آسیب رساندن به حماس در نوار غزه، امروز انجام و منجر به کشته شدن یک زن فلسطینی و دختر ۳ ساله اش شد.

موج جدید وحشی گری های سگ هار منطقه در فلسطین اشغالی/ جزییات

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی، حملات هوایی اسراییل که با هدف آسیب رساندن به حماس در نوار غزه، امروز انجام و منجر به کشته شدن یک زن فلسطینی و دختر ۳ ساله اش شد.

بنا به گزارش العالم، زن ۳۰ ساله فلسطینی علاوه بر اینکه دختر ۳ ساله اش را در این حمله رژیم صهیونیستی از دست داد، باردار نیز بوده است. این حملات در اوایل روز یکشنبه صورت گرفت.

Relatives react outside a hospital morgue after a three-year-old Palestinian girl and her mother were killed after their house was brought down by an Israeli air strike in Gaza early on October 11, 2015. REUTERS/Mohammed Salem

سخنگوی ارتش رژیم غاصب اسراییل با تایید این حمله ادعا کرد: این حملات با هدف نابودی یک انبار تسلیحات در غزه برنامه ریزی شده بود.

اما به نظر می رسد که این خشونت و وحشی گری ها تنها با هدف ایجاد وحشت و دلهره در دل مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

پایگاه خبری گاردین در این خصوص نوشت: انفجار در یک کمپ حماس در نواز غزه رخ داد و باعث نابودی منزل مسکونی که ساکنینش در خواب بودند شد.در این حادثه علاوه بر کودک ۳ ساله و یک زن باردار ۳۰ ساله، یک پسر ۵ ساله و مرد میانسال مجروح شدند.

 

1

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه