بیست و دومین شهردار املش معرفی شد

بابک ریحانی از اعضاء شورای اسلامی شهر املش با انتخاب سایر اعضاء و با حکم استاندار گیلان به‌عنوان بیست و دومین شهردار املش انتخاب شد.

بیست و دومین شهردار املش معرفی شد

به گزارش ۸دی، در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، جمعی از شهروندان و صنوف شهرستان املش در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی معصومیه املش، بابک ریحانی از اعضاء شورای اسلامی شهر املش با انتخاب سایر اعضاء و با حکم استاندار گیلان به‌عنوان بیست و دومین شهردار املش انتخاب شد.

اصغرجانعلی پور رئیس شورای اسلامی شهر املش گفت: برای اجرای ۴ پروژه بهسازی معابر، توسعه فضای سبز، ایجاد جاذبه‌های گردشگری و هدایت آب‌های سطحی در شهر املش امسال ۳ میلیارد و۷۹۷ میلیون ریال اعتبار از منابع مختلف اختصاص یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی امام جمعه املش نیز در این مراسم گفت: صادق بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی یک مسئول در نظام و حکومت اسلامی است و باید در کارها از خدا کمک گرفت و ما در کشوری  زندگی می‌کنیم که وارث خون شهدائیم و از ما مطالبه خواهند نمود که در زمان مسئولیت خویش در این نظام چه خدمات ارزند‌ه‌ای ارائه داده‌ایم.

امام جمعه املش گفت: املش در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشته ولی حق آن خوب ادا نشده است.

مهدی جعفری، فرماندار املش نیز در این مراسم اظهارداشت: در برنامه ریزی و اجرای کارهای عمرانی شهر باید پروژه‌های تأثیرگذار و مهم در اولویت قرار گیرد و شناسایی و رفع مشکلات مردم درحد توان پیگیری شود.

ساحره میرسیدی مدیرکل شهری و روستایی استانداری گیلان نیز در این مراسم گفت: شهرداری و شورای شهر به‌عنوان یک تیم دیده می‌شوند که باید توسعه پایدار شهر مبنای اقدامات قرار گیرد و کارها مقطعی نباشد. باید برنامه پنج ساله برای شهر طراحی شود و شهردار هم باید به لحاظ مالی، بودجه ای، استخدامی و انجام کارهای عمرانی ملزم به قانون و ضوابط اداری باشد.

مدیرکل شهری و روستایی استانداری گیلان با اشاره به این که گیلان بیست و نهمین استان کشور به لحاظ مساحت و یازدهمین استان به لحاظ جمعیت است، اظهار کرد: شهردار باید به همان اندازه که برای کارهای عمرانی دغدغه دارد برای امور فرهنگی شهر هم دغدغه داشته باشد و البته در این راه از جلب مشارکت شهروندان کوتاهی نکند و در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و مدیریت پسماند نیازمند عزم جدی وعمومی است لذا باید در جذب سرمایه‌گذار بومی و غیربومی تلاش مضاعف نماید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهراملش ۴۶۵ کیلومترمربع مساحت ۱۸ هزارنفرجمعیت دارد وشهرداری املش درسال ۱۳۳۵ تأسیس شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه