سردار همدانی قبل از شهادتش چه گفت؟

همسر،‌فرزندان و همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی در معراج شهدای تهران با پیکر این سردار رشید اسلام دیدار کردند.

سردار همدانی قبل از شهادتش چه گفت؟
همسر،‌فرزندان و همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی در معراج شهدای تهران با پیکر این سردار رشید اسلام دیدار کردند.
به گزارش ۸دی، امروز شنبه ۱۸ مهرماه همسر،فرزندان و همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی با پیکر در معراج شهدای تهران دیدار کردند.
همسر سردار شهید حاج حسین همدانی در ابتدای ورودش در معراج شهدا گفت: شهادت حق همسرم بود و اگر اینچنین نمی‌شد حسرت می‌خوردیم برای همین خدا را شکر می‌کنم. از روزی که شنیدم حاج حسین به آرزویش رسیده‌ است مدام خدا را شکر می‌کنم.
وی همچنین توضیح داد: روز آخری که حاج حسین قرار بود به سوریه برود گفت: این بار شهید خواهم شد که فرزندانم گفتند این چه حرفی است که شما می‌زنید من در جواب به آنها گفتم پدرتان از روز اول در جبهه و جنگ حضور داشته است و باید روزی شهید بشود و خطاب به حاج حسین گفتم اگر شهید شدی قول بده که من را شفاعت کنی.
در این مراسم فرزندان شهیدان حاج محمد ابراهیم همت‌، دستواره و حاج عباس کریمی نیز حضور داشتند و همسران این شهدا نیز با همسر سردار شهید حاج حسین همدانی دیدار کردند.
در بخش دیگر این دیدار فرزند بزرگ حاج محمد ابراهیم همت با فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی دیدار کرد و یکدیگر را در حالی که می‌گریستند به آغوش کشیدند.
همچنین در بخش دیگر این مراسم یکی از همرزمان سردار شهید حاج حسین همدانی در سخنانی گفت: پس از شهادت، پیکر سردار شهیدحاج حسین همدانی را پیش حاج قاسم سلیمانی بردیم. در این دیدار حاج قاسم سلیمانی انگشتر ،‌ تسبیح و عطری را به این شهید هدیه کرد. اما به دلیل شست‌وشوی پیکر شهید انگشتر و تسبیح را از دست و گردنش بیرون آوردیم و اکنون این امانتی را به خانواده شهید تقدیم می‌کنیم.همچنین پیکر شهیدرا به همراهی رزمندگان حزب‌الله به طواف حضرت زینب (س) بردیم.
در این مراسم سردار نبی رودکی‌، سردار اسماعیل کوثری‌ و کارخانه نماینده استان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز حضورداشتند./باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه