توزیع پوسترهای “صداقت آمریکایی” در راهپیمایی گیلان

پوسترهای “صداقت آمریکایی” توسط هیئت‌های مذهبی و ستادهای مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان گیلان توزیع شد

توزیع پوسترهای “صداقت آمریکایی” در راهپیمایی گیلان

به گزارش ۸دی نیوز راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان امسال ویژه‌تر از هر سال دیگری در گیلان برگزار و مهم‌ترین اثر هنری ضدآمریکایی این روزها، همان پوسترهایی به نام “صداقت آمریکایی” در بین راهپیمایان گیلانی توزیع شد.

هیئت‌های مذهبی، تشکل‌ها و ستادهای مردمی با چاپ و توزیع پوسترهای “صداقت آمریکایی” چهره شیطانی آمریکا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کردند.

پوسترهای صداقت آمریکایی در بین راهپیمایان شهرهای رشت، لنگرود، رودبار، فومن، تالش و دیگر شهرهای گیلان توزیع شده که با استقبال مردمی مواجه شده است.

تعدادی از راهپیمایان نیز با چاپ بنر این پوسترها، انزجار خود را از دروغگویی و عدم صداقت دولت‌مردان آمریکا به نمایش گذاشتند.

مردم شهرهای مختلف گیلان با در دست داشتن دست نوشته‌های خواستار دفاع همه جانبه مذاکره کنندگان ایرانی از منافع ملی کشورمان شدند.

تعدادی از تشکل‌های دانش‌آموزی نیز در اقدامی خودجوش اقدام به انتشار ویژه‌نامه‌هایی با محتوای استکبارستیزی ملت ایران کرده‌اند.

خبرنگاران گیلانی نیز روز پرکاری دارند و بیشتر در تلاش برای مصاحبه با مردم هستند، تعدادی از عکاسان نیز با ازدحام در جایگاه‌های ویژه خبرنگاران به دنبال سوژه‌های خبری هستند تا بتوانند بهترین عکس‌ها را از بهترین مردمان جهان ثبت کنند./ تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه