سایت خبری مستقلی که جلسات اصلاح طلبان را میزبانی می کند!!!

جلسه مجمع توسعه مشورتی اصلاح طلبان انزلی با حضور هادی حق شناس و عبدالغفار شجاع، نماینده های سابق و اصلاح طلب انزلی در دفتر یک سایت خبری برگزار گردید. در این جلسه که تعداد ۱۳ نفر از اعضای مجمع اصلاح طلبان حضور داشته اند و مطالبی در خصوص انتخابات آتی مجلس مطرح گردید.

سایت خبری مستقلی که جلسات اصلاح طلبان را میزبانی می کند!!!

به گزارش هشت دی شنیده شده است که جلسه مجمع توسعه مشورتی اصلاح طلبان انزلی با حضور هادی حق شناس و عبدالغفار شجاع، نماینده های سابق و اصلاح طلب انزلی در دفتر یک سایت خبری برگزار گردید. در این جلسه که تعداد ۱۳ نفر از اعضای مجمع اصلاح طلبان حضور داشته اند و مطالبی در خصوص انتخابات آتی مجلس مطرح گردید.

هادی حق شناس از اعضای مجمع طی صحبتهایی از نگزانی خود در رابطه با انتصاب این مجمع به آقای نوبخت بیان داتش و گفت: نوبخت در حال حاضر مثل بند تسبیح است و اگر وی وجود داشته باشد یا تغییر مسئولیت دهد امکان دارد این تسبیح از هم گسسته شود و به همین دلیل باید استقلال بیشتری داشته باشیم.

Capture

در این جلسه علیرضا درخشانی، یونس کاظمی، محمد نادم به عندان هیات رییسه و سید مجید احمدی، مهدی حسن زاده، کاظم مینایی، هادی سلطانی، مسعود پورگل، سهیل نظری، کریم شعبانی و امیر احمدی فر(عضو شورای شهر انزلی)، مینا رمضانی ( اداره گمرک)، دکتر آشوبی(معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان) و اصغر امانی به عنوان اعضای مجمع انتخاب شدند.

به این پایگاه خبری مستقل و اعضای تحریریه آن خداقوت و خسته نباشید عرض می کنیم…

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد گیلانی
سایت شما یک سایت خبری است. اگر می خواهید خبررسانی کنید، باید نام سایت خبری یادشده را بیاورید. متلک پراندن و کنایه زدن که نشد کار خبری!!!
در حاشیه