تدوین برنامه‌های حوزه پیشگیری در اولویت بهزیستی استان گیلان است

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان گفت: تدوین برنامه‌های حوزه پیشگیری در اولویت بهزیستی استان گیلان است.

تدوین برنامه‌های حوزه پیشگیری در اولویت بهزیستی استان گیلان است

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، محمدرضا پارسی صبح امروز در همایش روز ناشنوایان در سالن بیمارستان الزهرای رشت با تسلیت فاجعه منا اظهار داشت: جشن روز ناشنوا در گیلان به‌دلیل تقارن با این مصیبت بزرگ با تأخیر برگزار شد و جامعه مددجویان سازمان بهزیستی با حضور با مراسم های عزاداری حجاج منا ضمن همدردی با خانواده‌های جانباختگان انزجار خود را از آل سعود اعلام کردند.

وی با اشاره به موفقیت‌هایی که معلولان گیلانی کسب کرده‌اند افزود: سازمان بهزیستی گیلان وظیفه خدمت‌رسانی به جامعه معلولین را با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در استان دنبال می‌کند.

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان با اشاره به همبستگی و همکاری بین کانون‌ها و انجمن‌های ناشنوایان در گیلان گفت: بسترها فراهم می‌شود تا برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در جهت رفاه مددجویان از وجود انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود.

پارسی با تأکید واگذاری امور جامعه مددجویی سازمان بهزیستی به خود آن‌ها خاطرنشان کرد:گروه موسیقی و سرود ناشنوایان گیلان بسیار موفق عمل کرده است.

وی رفع کاستی‌ها و نارسایی‌های سازمان بهزیستی گیلان در جهت رفع مشکلات مددجویان را مورد تأکید قرار داد و افزود: در بهزیستی گیلان برای ارتقای کیفیت خدمات به جامعه مددجویی برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان تدوین برنامه‌ها در حوزه پیشگیری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: توسعه خدمات پیشگیری، درمان و تشخیص در رأس برنامه‌های سازمان بهزیستی قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه