ساخت بخش (icu) و خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید انصاری رودسر تا ۴۵ روز آینده

مشاور ایرانی مدیر عامل شرکت عمار گفت: تلاش می کنیم با خروج از تشریفات اداری ۴۵ روزه این مرکز درمانی icu را افتتاح و یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان شهید انصاری رودسر خریداری کنیم. …

ساخت بخش (icu) و خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید انصاری رودسر تا ۴۵ روز آینده

به گزارش ۸دی به نقل از رصد رودسر، جلسه با محوریت ساخت بخش (icu) بیمارستان شهید انصاری رودسر و خرید دستگاه سی تی اسکن با حضور رئیس علوم پزشکی استان گیلان و مدیر عامل شرکت بین المللی عمار شیخ عبدالله زعلانی از خیرین و جمعی دیگر از مسولین شهرستان رودسر ظهر امروز برگزار شد.

رئیس علوم پزشکی استان گیلان در این جلسه ضمن تشکر از خیرین در حوزه بهداشت این فعالیت ها را ماندگار و بسیار موثر در بخش محرومیت زدایی خواند و افزود: امیدوارم با کمک خیرین خرید دستگاه سی تی اسکن و بخش (icu) بیمارستان شهید انصاری رودسر به زودی ساخته و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

دکتر انوش برزگر اضافه کرد: تلاش شده در طول دو ساله عمر دولت همه مراکز پزشکی تجهیز و با اقدامات اولیه راه اندازی شوند و تمام منابع مالی آن تامین شده است ولی بدون کمک خیرین محترم هرگز محرومیت زدایی از بخش درمان کشور امکان پذیر نیست.

امام جمعه شهرستان رودسر حجت الاسلام محمد علی دستجردی تصریح کرد: شهرستان رودسر دارای ظرفیت بالای جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف است و افزود: محرومیت شهرستان رودسر می تواند با دستان پر مهر خیرین بومی و متخصصین کشور بر طرف و آثار بسیار مطلوبی را برای آینده به ثبت برساند.

مشاور ایرانی مدیر عامل شرکت عمار گفت: تلاش می کنیم با خروج از برکراسی اداری ۴۵ روزه این مرکز درمانی را افتتاح و یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان شهید انصاری رودسر خریداری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه